Managerul magazinului Kaufland din Odorheiul Secuiesc, replică halucinantă: „Cunoaşterea limbii române ca o condiţie pentru angajare ar fi…”

De: Cancan
Publicat: 02/09/2017 | 17:30

Răspunsul acestuia i-a lăsat mască pe reprezentanţii de la Protecţia Consumatorului. Managerul a precizat că dacă ar cere la angajare cunoaşterea limbii române, ar fi discriminare.

„Cum puteţi angaja pe cineva pe vânzări care nu ştie limba română?”, a fost întrebarea care a fost adresată managerului. „El a răspuns atunci că nu poate cere cunoaşterea limbii române ca o condiţie pentru angajare, deoarece ar fi discriminare…”, a fost dialogul dintre cei de la Protecţia Consumatorului şi managerul magazinul, conform newsbv.ro. 

Un bucureştean a fost la un pas să fie linşat în Ţinutul Secuiesc. Cetăţeanul a ajuns la un hypermarket din Odorheiul Secuiesc şi a dorit să-şi cumpere o porţie de mici. I-a dat vânzătoarei 10 lei şi a cerut, pe un ton politicos, de mâncare.

Vânzătoarea a luat banii şi, la scurt timp, l-a înjurat pe bucureştean în limba maghiară. După câteva zeci de secunde, lucrătoarea de la hypermarket i-a dat banii înapoi. Cetăţeanul a cerut explicaţii şi a încercat să afle de ce nu este servit (VEZI AICI DETALII).