Luminita Anghel s-a casatorit religios pe o plaja din Spania! Vezi imagini cu ea in rochie de mireasa!

De: Cancan
Publicat: 12/03/2012 | 00:00

EXCLUSIV: Imagini de la nunta secreta a Luminitei Anghel. Lumea credea ca merge la carnaval pe happyhour.protv.ro

Luminita Anghel a imbracat rochia de mireasa in mare secret in Spania, in Barcelona. „Nu s-a intamplat demult, s-a intamplat pe 20 februarie, cand noi implineam un an de relatie. Mama lui ne-a luat cadou biletele de avion, stia ca vrem sa facem o nebunie, dar nu era foarte sigura. Nu a stiut nimeni, pana la un moment dat. Noi ne-am bucurat foarte mult de cererea in casatorie de la Barcelona in octombrie si am zis sa ne intoarcem acolo pentru casatoria religioasa si sa pastram momentul botezului doar pentru bebelus”, a spus Luminita Anghel la „Happy Hour”.

„Am spus apropiatilor, dar cercul a fost foarte, foarte restrans. Am ales sa mergem doar noi si nasii nostri. Nasul este si fratele meu”, a spus Silviu, sotul Luminitei.

In privinta rochiei de mireasa, Luminita nu si-a facut-o cu prea mult timp inainte. „Mi-am facut rochia cu o saptamana inainte. Am vrut la Barcelona pentru ca acolo mi-a cerut mana. Nasul s-a ocupat de aranjamentele cu biserica, a facut rezervari pentru ziua de casatorie. Luni a cazut 20 si atunci ne-am casatorit si noi, luni!”, a spus cantareata.

Luminita Anghel si nunta secreta pe happyhour.protv.ro

Shooting foto la metrou

„Am mers cu metroul, am facut poze in cabina foto, aceea de la minut, de 2 euro poza. Ne-am inghesuit intr-o cabina din aia mica, urat mirositoare”, a marturisit Luminita. „Am luat taxiul, ne-am dus la hotel. De la hotel am plecat pe plaja, cu fotograful pe care l-am adus din Romania. Dupa ce ne-am ametit bine, am facut fotografii si pe bancuta pe care m-a cerut de nevasta”, a spus cantareata, care si-a facut fotografii si intr-o statie de metrou din centrul orasului Barcelona.

Fiul Luminitei Anghel, Filip, si-a facut debutul la televizor

Micutul de doar doua luni si jumatate a venit la emisiunea „Happy Hour”, alaturi de parintii sai, Luminita Anghel si Silviu Dumitriade. „Sa stii ca are un tignal foarte puternic. Pentru ca in momentul in care s-a nascut, atat am putut sa aud, cand a inceput sa tipe. A tipat din prima clipa cand l-au scos. Am auzit-o pe doamna doctor cum spune ‘Buna dimineata, bebe!’ si el a tipat atat de tare incat m-am gandit ca a patit copilul ceva”, a povestit Luminita.

Luminita Anghel, ironizata de fiul ei in sala de clasa. A mimat nasterea in direct pe o banca

Luminita Anghel, o mamica fericita! Vezi cum arata la o luna dupa nastere!

VIDEO Luminita Anghel vrea un artist care poate canta live: „Nu cred ca Inna sau Alexandra Stan sunt o alegere buna la Eurovision”