Lupta dintre Pro TV și Antena 1 este acerbă și se desfășoară pe toate planurile, indiferent de zi sau de oră. ”Adversarii” nu au milă, lovesc uneori sub centură și fac totul pentru a-l pune pe celălalt în genunchi. Așa s-a întâmplat și în seara de vineri.
Conform paginademedia.ro, emisiunea Românii au talent a dominat seara de vineri cu noua rundă de audiții, înregistrând cifre apropiate de săptămâna trecută. Pro TV a încins din nou Kanal D și Antena 1, iar asta tinde să devină o obișnuință.
Segmentul NAȚIONAL
Show-ul a fost urmărit – la nivelul întregii țări – de 3,1 milioane de persoane în fiecare minut. Producția a avut cifre asemănătoare și săptămâna trecută. Kanal D, cu serialul turcesc, a avut o medie de 1,2 milioane de privitori din întreaga țară, cifre peste săptămâna trecută.
Antena 1, cu filmul Armageddon pe interval, a avut cifre de nouă ori sub Pro TV. Postul a avut cifre apropiate de locul patru, ocupat de Antena 3, post de știri urmărit de puțin peste 300.000 de persoane.
Segmentul URBAN
Orașele au fost acaparate de Pro TV, Românii au talent fiind urmărită de aproape 1,6 milioane de orășeni. A fost ușor peste ediția de săptămâna trecută.
Pro TV a fost cu peste un milion de telespectatori peste Kanal D. Distanța Pro TV – Antena 1 a fost și mai mare: de 1,4 milioane de persoane. La orașe, Antena 1 a avut poziția a patra, fiind depășită de Antena 3.
Segmentul COMERCIAL
Pro TV a luat ”caimacul” și în ceea ce privește comercial, show-ul fiind urmărit de peste 660.000 de persoane. Totuși, trebuie menționat că cifrele au fost însă sub ediția de săptămâna trecută, când avea o medie de 720.000 de persoane, informează paginadmedia.ro.
Locul secund a fost al Kanal D, care a obținut o medie de 135.000 de privitori, în timp ce Antena 1 a fost pe trei, cu audiențe sub 100.000 de telespectatori, media.