Lovitură dureroasă pentru Meghan Markle. Ce i s-a întâmplat Ducesei de Sussex

Publicat: 05/09/2024 | 12:41

Brandul de lifestyle al lui Meghan Markle, American Riviera Orchard, a primit o nouă lovitură după ce cererea sa pentru a obține statutul de marcă înregistrată a fost respinsă.

Cererea ducesei de Sussex a fost respinsă de Oficiul de Brevete și Mărci din SUA (USPTO), care a avertizat că companiile nu pot marca locațiile geografice, relatează THE TELEGRAPH.

Numele de „American Riviera” este o aluzie la Santa Barbara, California, orașul unde Markle locuiește cu soțul ei, prințul Harry, și cei doi copii ai lor. USPTO a declarat că adăugarea cuvântului Orchard „nu diminuează în primul rând descriptivitatea geografică a mărcii solicitate”. Biroul a adăugat că, din moment ce există o locație menționată în numele mărcii, „se presupune o asociere publică a bunurilor și serviciilor cu locul”.

Ce produse sunt vândute de altă companie, sub același nume

Documentul a inclus și imagini cu produsele unei alte companii din Santa Barbara care folosește termenul „Riviera Americană” pentru a vinde lumânări, dovedind că porecla este în mod obișnuit asociată cu zona respectivă.

Echipa lui Markle a anunțat că consideră respingerea „ceva de rutină și ceva de așteptat” în procesul de depunere de cereri de mărci comerciale, și vor continua cu demersurile lor. Meghan Markle, în vârstă de 43 de ani, are trei luni la dispoziție pentru a reacționa la răspunsul dat de USPTO sau riscă ca cererea să îi fie respinsă definitiv. De asemenea, ea trebuie să plătească încă 700 de dolari pentru a merge mai departe cu depunerea cererii de marcă comercială.

(Citește și: Șeful USR, daună completă, după scandalul „Tinder”! Soția i-a dat „interdicție totală”: și-a luat copilul și a fugit de fostul ministru al Sănătății! „Magicianul” a urmărit-o prin oraș (pare genul de agresor)! Comportament lui super bizar)

În ce constă noua afacere a lui Meghan, și suma uriașă pe care ar putea să o obțină

Meghan Markle anunțase noua sa afacere în martie, oferind aluzii la o lansare iminentă. Dar șase luni mai târziu, încă nu există o dată de lansare sau informații despre produsele la care clienții se pot aștepta să fie scoase la vânzare.

În timp ce produsele nu sunt încă disponibile pentru cumpărare, Markle a trimis borcane de gem de căpșuni unui grup exclusivist de celebrități în aprilie. De atunci, Markle a mai trimis și biscuiți pentru câini prietenilor ei celebri și a oferit aluzii cu privire la o viitoare gamă de vinuri roze.

La începutul acestui an, s-a raportat că Markle ar putea căuta să câștige o sumă uriașă de șapte cifre în primul an de la lansarea mărcii.

(Citește și: Andreea Prisăcariu a dat din casă! Jucătoarea de tenis, cerută de trei ori în căsătorie?)