Lovitura de imagine data de Steaua pe final de an. E vorba de cinci jucatori
Dupa patru victorii la rand, FCSB pare de neoprit. Revenirea lui Laurentiu Reghecampf la echipa, impreuna cu staff-ul sau, a imprimat colectivului o mentalitate de invingator. Nici nu putea exista ocazie mai potrivita pentru ca Steaua sa isi lanseze colectia de merchandise, formata din cateva zeci de produse create de o intreaga echipa de designeri. Surpriza vine ca un cadou de Craciun pentru sustinatorii ros-albastri din intreaga lume, Steaua dorind sa poata ajunge si la fanii din diaspora care isi doresc un suvenir de la echipa preferata.
„Am lucrat cot la cot cu echipa VIP Pictures World, iar fanii ne-au sprijinit in intreg procesul de creatie. I-am consultat pentru a afla parerea lor si astfel am ales primii jucatori carora le-am pregatit colectiile speciale: Fernando Varela, Nicolae Stanciu, Adrian Popa, Houssine Kharja si Alexandru Chipciu. Suntem incantati de implicarea fanilor si vrem sa continuam in aceasta directie.”, a declarat Valeriu Argaseala, presedintele Steaua Bucuresti.
Steaua si-a construit merch-ul alaturi de compania germana din portofoliul careia fac parte si alte nume sonore din lumea sportului, fie ele echipe sau jucatori independenti. Robert Lewandowski, Claudiu Keserü sau Adrian Mutu sunt doar cateva exemple in acest sens.
Spre deosebire de alte colectii de articole pentru fani, in cazul Stelei, gama de produse este extinsa si nu se rezuma doar la textile. Pe langa o selectie generoasa de tricouri si hanorace, colectiile steliste de pe www.vip-pictures.com includ si praline de ciocolata cu chipul jucatorilor, carcase pentru Samsung si iPhone, stick-uri USB, body-uri pentru bebelusi si numeroase rechizite pentru scoala. Design-urile au fost alese in functie de profilurile jucatorilor, reprezentati ca adevarati gladiatori. Astfel, au rezultat doua motive centrale pe care se bazeaza colectiile finale: „Power” si „Night”. si Steaua are multe altele in pregatire…
Intrebat de planurile de viitor ale firmei VIP Pictures World, Lutz Stache, CEO-ul companiei germane a declarat: „Dorim sa continuam in aceeasi directie si sa implicam fanii activ in conturarea colectiilor noastre. Am procedat la fel si in cazul FC Kaiserslautern, Mainz FC sau Lech Poznań si vom urma aceasta modalitate de lucru si pentru proiectele din lumea sportului care urmeaza sa fie lansate anul viitor. Steaua si fanii ei sunt recunoscuti in lumea sportului international si am dorit sa cream impreuna produse care sa reaminteasca fanilor de emotia traita la meciuri.”
(Gabriel Niculescu)