Lista celor 5.000 de proprietari acceptați pentru voucherele auto a fost publicată pe site-ul Primăriei Municipiului București
Lista celor 5.000 de proprietari acceptați în ”Programul de stimulare a eliminării traficului bucureștean a autovehiculelor cu grad ridicat de poluare, prin acordarea de eco-vouchere” a fost publicată pe site-ul Primăriei Capitalei.
Primăria Municipiului București anunță că a publicat pe site lista celor 5.000 de proprietari acceptați în ”Programul de stimulare a eliminării traficului bucureștean a autovehiculelor cu grad ridicat de poluare, prin acordarea de eco-vouchere” .
Lista celor 5.000 de proprietari acceptați cuprinde, pentru fiecare persoană în parte, codul primit la înregistrare, inițialele numelui și prenumelui sau denumirea persoanei juridice, precum și ora înregistrării. De asemenea, pe adresa de e-mail personală, fiecare participant (proprietar) va primi un link pe care va putea încărca documentele obținute ulterior, în vederea intrării în posesie a eco-voucherelor.
Din momentul publicării listei celor 5.000 de proprietari, aceștia au la dispoziție o perioadă de 90 de zile calendaristice în care pot să caseze și să radieze din circulație autovehiculul uzat.
CITEȘTE ȘI: ULTIMA ORĂ: ȘI ANGAJAȚII DE LA PRIVAT AR PUTEA PRIMI VOUCHERE DE VACANȚĂ!
Lista celor 5.000 de proprietari acceptați pentru voucherele auto a fost publicată pe site-ul Primăriei Municipiului București. Documente necesare
Documentele obținute în urma casării și radierii, precum și dovada că nu înregistrează datorii la bugetul de stat sau la cel local (documente în termen de valabilitate la data depunerii), vor fi încărcate pe adresa de link primită pe e-mail, în termen de 10 zile de la radiere, dar nu mai târziu de cele 90 de zile calendaristice de la data publicării listei pe site.
Documentele încărcate pe link trebuie să fie:
- – certificatul de distrugere a autoturismului uzat;
- – certificat de radiere din evidența circulației, cu mențiunea ”vehicul dezmembrat”;
- – certificat de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale și alte venituri ale bugetului local;
- – certificatul de atestare fiscală privind obligațiile de plată către bugetul de stat, emis de organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanțelor Publice.
În cazul proprietarilor ale căror documente vor demonstra că autovehiculul uzat a fost predat spre casare la o dată anterioară datei publicării listei celor 5.000 de proprietari acceptați în program, aceștia nu vor beneficia de eco-vouchere.
Neînregistrarea (neîncărcarea în aplicația PEVAUTO) documentelor enumerate mai sus, sau înregistrarea acestora într-o altă formă decât cea solicitată, atrage excluderea din Program.
CITEȘTE ȘI: PROGRAMUL RABLA 2018. ROMÂNII CARE RENUNȚĂ LA MAȘINILE VECHI POT CERE DIN NOU PRIMA DE CASARE