180 de pasageri sunt blocați de aproximativ 20 de ore pe aeroportul din Liege, Belgia – informează g4media.ro -, după ce o cursă low-cost a companiei aeriene Wizzair a avut o întârziere neașteptată. Aflată printre pasagerii care nu au reușit să contacteze reprezentanții Wizzair, Laura Codruța Kovesi a confirmat că nici încercările sale nu au avut succesul așteptat.
Cursa respectivă a fost mutată de pe aeroportul din Charleroi, motivația fiind aceea că piloții au nevoie de odihnă pentru că au depășit numărul de ore. Conform sursei citate mai sus, un pasager a declarat că reprezentanții companiei nu au fost prezenți pe aeroport, așa cum ar fi fost normal, iar toate încercările călătorilor de a îi contacta pe aceștia s-au soldat cu eșecuri. Nu au fost primite decât email-uri automate trimise de Wizzair.
Laura Codruța Kovesi a declarat că a ales acest zbor pentru că și-a dorit să fie mai aproape de casă și să petreacă sărbătorile alături de familie. Numai că scenariul s-a desfășurat conform unor parametri neanticipați, întârzierile fiind anunțate una după alta. Și Laura Codruța Kovesi a insistat asupra faptului că niciun reprezentant al companiei Wizzair nu se afla pe aeroport pentru a ține o legătură permanentă – așa cum ar fi fost normal, de altfel – cu pasagerii blocați de 20 de ore.
”Am ales acest zbor pentru că era cel mai aproape de casă, am dorit să fiu de sărbători cu familia. După ce am făcut check in ieri la ora 14 pe aereoportul Charleroi, a fost afișat faptul că avionul va avea întârziere de 3 ore. Apoi au anuntat o alta întârziere de înca 3 ore. Majoritatea pasagerilor au sunat la Wizzair, dar nimeni nu a răspuns și din aeroport ni s-a comunicat doar ca sunt „probleme operationale”, a declarat Laura Codruța Kovesi.
Mai mult, spune Laura Codruța Kovesi, reprezentanții aeroportului din Liege i-au anunțat pe pasageri că Wizzair nu plătește cazarea la hotel, fiecare fiind obligat să achite contravaloarea camerei.
”Am fost mutati la ora 22 pe aeroportul din Liege unde ni s a spus ca vom pleca în jurul orei 1, dar apoi au anuntat ca s-a anulat cursa. Am contactat și eu, și alti pasageri compania aeriană, dar nu a răspuns nimeni. În aeroport nu era nici un reprezentant. În jurul orei 2 noaptea, reprezentanții aeroportului ne-au anuntat că vor căuta cazare la hotel, însa plata hotelului nu era asigurata de companie, fiecare pasager urmând sa iși plătească cazarea”, a mai declarat fosta șefă DNA. (Citește declarația integrală AICI).