L-a „golit” de bani! Motivul pentru care un român trebuie să plătească o factură de 20.000 de lei la o companie de telefonie mobilă

Publicat: 10/01/2023 | 23:39
Imagine reprezentativă. Sursă foto: Pixabay

Un român are parte de o situație neplăcută. Pe o platformă de socializare, acesta a mărturisit faptul că are de plătit o factură la o companie de telefonie mobilă în valoare de 20.000 de lei. Pentru că a folosit datele mobile în roaming, în Japonia, acum are de plătit o sumă uriașă! Iată mai jos, în articol, ce a povestit românul.

Un român a mers în Japonia și a utilizat datele mobile în roaming. Folosise 200/300 MB de internet și a fost înștiințat de compania de telefonie mobilă că are o factură uriașă de achitat. Când a văzut suma nu i-a venit să creadă: peste 19.000 de lei. A început să caute răspunsuri și soluții, a făcut reclamație și încă așteaptă soluționarea ei. A trecut aproape o lună de când se confruntă cu această situație.

„Da, chiar am de plată cât se vede în screenshot. Cum s-a întâmplat: am fost în Japonia acum ceva timp, iar la scurt timp după aterizare primesc mesaj cum că am de plata peste 19.000 lei la roaming pentru aproximativ 200/300mb de internet. La întoarcere am făcut reclamație pentru care încă aștept un răspuns (aproape au trecut 30 de zile). Serviciile mi-au fost suspendate de curând. Am vorbit de nenumărate ori cu diferiți angajați, iar de fiecare data aud altă procedură. Unii mi-au spus să amân plata, alții că n-am ce să fac și dacă se dovedește că e vina mea voi plăti și penalitățile (care până acum s-ar calcula undeva la 2000+ lei/ 20€ pe zi), ultimul angajat mi-a spus că nu trebuie să fac nimic până nu primesc răspuns, altul mi-a spus că apare în sistem reclamația și că, tot la fel, trebuie doar să aștept”, a scris românul.

Vezi și VREI SĂ FACI ECONOMIE LA FACTURA DE ENERGIE ELECTRICĂ ȘI SĂ AI CĂLDURĂ ÎN LOCUINȚĂ? TRUCUL OFERIT DE UN SPECIALIST ÎN ENERGIE

„Prima persoana care a analizat situația a spus că pe contul meu limita de 50€ nu e activată/a fost dezactivată, iar telefonul meu s-a conectat cumva și le-a făcut consum și că trebuie să plătesc (același angajat care mi-a și făcut reclamația în sistem). Din partea mea nu înțeleg de ce nu s-a oprit la 1/2 miliarde €. Nu îmi amintesc să fi dezactivat nicio limită, singurul mod prin care s-ar fi putut întâmpla acest lucru ar fi în aplicație, pentru că nu am sunat sau dat vreun mesaj de dezactivare. În plus, dacă aș fi dezactivat acel buton de limitare, mi se pare ireal să nu existe totuși o limită la 200/300€ și să se poată ajunge la 4000€ în câteva zeci de minute”, a mai spus românul, pe platforma Reddit.

Citește și UN ROMÂN STABILIT ÎN ITALIA, VICTIMA UNEI ESCROCHERII. BĂRBATUL A AVUT PARTE DE UN ȘOC ATUNCI CÂND A PRIMIT O FACTURĂ LA CURENT ÎN VALOARE DE 4.000 DE EURO

Român care s-a trezit cu o factură uriașă pentru consum de date mobile în roaming: Îmi este imposibil să plătesc așa sumă de bani”

De asemenea, utilizatorul a mai notat pe platformă faptul că există posibilitatea ca suma pe care o are de plată să se mărească și mai mult.

„Îmi este imposibil să plătesc așa sumă de bani, poate doar daca îmi vând casa. Iar dacă se aplică și penalitățile de 20€/zi devine un „loop” în care factura crește continuu, iar eu nu voi avea niciodată bani suficienți pentru achitare. Menționez că nu am primit nimic altceva în afara mesajului cu „ești in Japan”, iar mai apoi suma de plată. Am mai făcut consum roaming de 200/300€, dar atunci a fost intenționat și a trebuit să confirm telefonul continuarea utilizării. În plus, de la depunerea reclamației primesc 10+ mesaje când intru în altă țară. Aș fi foarte recunoscător dacă printre voi există cineva cu experiență în așa ceva, care m-ar putea ajuta cu un sfat”, a conchis acesta.

Sursă foto: Pixabay