Kaufland este desemnat lanţul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preţ din România!
Astfel, la categoria Retail, din care au făcut parte şi alte companii, Kaufland România a fost ales cu cel mai mare număr de voturi retailerul care oferă produse de calitate la cel mai bun preţ de pe piaţă.
Certificatul, care reprezintă o garanţie la nivelul pieţei, a fost acordat în baza rezultatelor unui studiu de piaţă, realizat în 2017 în rândul românilor, de către compania independentă ICERTIAS, care îşi propune să descopere şi să îndrepte consumatorii spre cele mai bune oferte de pe piaţă.
În cadrul studiului, consumatorii români au votat, în raport cu opinia, experienţa personală şi percepţia lor care este magazinul care oferă cel mai bun raport calitate-preţ de pe piaţă, la categoria retail.
”Suntem foarte incantati de acest premiu, mai ales ca reprezinta un vot de incredere din partea clientilor. In permanenta investim in perfectionarea experientei de cumparaturi si cautam cele mai bune solutii astfel incat clientii sa gaseasca calitate la preturi reduse, varietate si noutate, iar locul intai este o confirmare a reusitei”, declara Valer Hancas, Manager Corporate Affairs & Comunicare Kaufland Romania.
Studiul s-a desfăşurat în ianuarie 2017 şi a fost realizat de compania elveţiană Icertias, în conformitate cu metode de cercetare recunoscute internaţional, având un eşantion reprezentativ de 1200 respondenţi, cu vârste de peste 15 ani, utilizatori de internet, prin intermediul chestionarelor online.
Programul de certificare Best Buy Award are loc periodic şi sondează opinia consumatorilor în raport cu numeroase categorii de produse sau servicii, cu scopul de le alege pe cele care reuşesc să ofere cea mai bună calitate la cel mai bun preţ.
Despre Kaufland România
Kaufland se numară printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în şapte ţări şi o reţea de 115 magazine în România. Kaufland România este de cinci ani consecutiv centrul comercial cu cea mai mare încredere la secţiunea Categoria locală, potrivit studiului Trusted Brands al Reader’s Digest. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienţilor cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive.