Kanal D, lider de audiență și fără Survivor România. Cum le-a dat peste nas PRO TV-ului
Kanal D a reușit să câștige și fără să mai dețină „Survivor România”. Conducerea a reușit să le dea peste nas celor de la Pro Tv, folosind un serial turcesc extrem de urmărit.
Turcii au băgat în program de la ora 20.00 un serial turcesc care este lider de audiență pe piață.
Fiica ambasadorului, care se vrea a fi replica la Survivor România, a ajuns lider de audiență, cu cifre record. Joi, 13 ianuarie, Kanal D a fost lider de piață, în Prime Time, cu serialul fenomen, atât în rândul publicului din întreaga țară, cât și în ceea ce privește populația de la orașe. PRO TV și Antena 1 au fost pe locurile 2 și 3 la mare distanță de lider.
PRO TV a avut o ediție MasterChef cu care viza locul 1, însă nu au avut succes.
Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a înregistrat o cotă de piață de peste 20% pe targetul Național, și peste 17% cota de piață, pe targetul All Urban, surclasând astfel celelalte stații concurente, în intervalul de difuzare a serialului “Fiica Ambasadorului”.
Joi, în intervalul 20:00 – 23:20, Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu 9,1 puncte de rating și 20,3% cotă de piață, pe targetul Național, și 7,5 puncte de rating și 17,3% cotă de piață, pe targetul All Urban. Episodul difuzat aseara a fost urmărit de o medie de peste un milion și jumătate (1.598.000) de telespectatori din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării.
Minutul de maximă audiență, atins la 21:27, a adunat în fața micilor ecrane, la Kanal D, aproape 2 milioane (1.930.000) de fani ai serialului.
Serialul “Fiica ambasadorului” este difuzat cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.