Dacă până acum, românii goleau rafturile de electronice și electrocasnice, iată că anul acesta, de Black Friday, preferințele au fost diferite. Printre cele mai vândute produse de Vinerea Neagră s-au numărat jucăriile și băuturile alcoolice. Iar „minutul de aur” al comenzilor a fost înregistrat destul de devreme.
Mulți oameni așteaptă reducerile de Black Friday. Chiar dacă unele magazine aplică oferte încă de la începutul săptămânii, cele mai mari vânzării se înregistrează tot în ziua de vineri. În data de 10 noiembrie, o mulțime de persoane au stat atenți la anunțurile făcute de comercianții preferați, fie că vorbim de cumpărăturile online, fie că ne referim la cele fizice. Încă de la primele ore ale dimineții, s-a dat startul vânzărilor!
Citește și: ISTERIE LA UN FAST-FOOD DE BLACK FRIDAY! A FOST NEVOIE DE INTERVENȚIA POLIȚIEI
Comercianții au avut surprize mari anul acesta de Black Friday. Chiar dacă, în continuare, s-au golit rafturile cu televizoare sau aspiratoare, în topul preferințelor a fost cu totul altceva. Cumpărăturile au început încă de la primele ore ale dimineții, iar cele mai mari vânzări s-au înregistrat la băuturi alcoolice, cosmetice, produse pentru animale și jucării. Bineînțeles, românii au avut parte de oferte serioase și la apartamente, autoturisme sau aur.
Chiar și 10.000 mii de euro a „lăsat” la preț un proprietar pentru un apartament la malul mării. Aproximativ 400 de milioane de lei este suma totală a reducerilor. Iar „minutul de aur” a fost înregistrat de dimineață, la ora 07:19, atunci când au fost comandate produse de peste 9 milioane de lei.
În perioada de Black Friday, magazinele ajung să facă într-o singură zi vânzări pe care, în mod normal, le fac într-o lună, creșterile având o medie de 35 – 40%. Mulți aleg să cumpere chiar și cadourile de Crăciun în această perioadă. Așadar, Vinerea Neagră nu este o ocazie importantă doar pentru cumpărători, ci și pentru cei peste 10.000 de comercianți care aplică reduceri.
„De Black Friday, vânzările cresc considerabil. Putem spune că, în anii trecuți am înregistrat vânzări cu 30% sau chiar 40% mai mari în noiembrie față de celelalte luni ale anului. Doar luna decembrie poate intra în competiție cu Black Friday, când clienții aleg să caute cadouri.
Cu toate acestea, mulți cumpără cadourile pentru Crăciun încă din această perioadă, încercând să beneficieze de reducerile de Black Friday.”, au transmis reprezentanții unui magazin de electronice și electrocasnice din Iași, conform Click.