Clipe de coșmar pentru o femeie cu dizabilități. Pasageră la bordul unei aeronave pe ruta spre Thailanda, Bangkok, tinerei nu i s-a oferit un scaun cu rotile pentru a se deplasa și a ajuns în situația de a se târâ pe jos pentru a putea coborâ din avion. Mărturii cutremurătoare!
Cazul pasagerei de la bordul unei aeronave Jetstar, a stârnit un val de reacții din partea internauților. Natalie Curtis călătorea din Townsville, Australia, cu destinaţia Bangkok, Thailanda, acolo unde, alături de o prietenă, urma să-și sărbătorească ziua de naștere.
Vezi și: DIETA LUI ELON MUSK | CE ESTE „POSTUL INTERMITENT” ȘI CUM POȚI SĂ SLĂBEȘTI 10 KG ÎN CÂTEVA ZILE
Natalie are probleme locomotorii și a avut nevoie de un scaun cu rotile pentru a se îmbarca în avion, serviciu care nu a mai fost disponibil la debarcare. Ajunsă la destinație, tânăra a trăit o umilință greu de descris în cuvinte.
„Extrem de umilitor. Stăteau cu toţii în jurul meu şi asta a fost singura opţiune: să mă aşez pe jos şi să mă târăsc”, a mărturisit Natalie Curtis.
Tânăra susține că reprezentanții companiei i-au cerut o taxă suplimentară pentru a putea beneficia de un scaun cu rotile, motiv pentru care aceasta a refuzat și a decis, pur și simplu, să se târască până la ieșirea din avion. Prietena care o însoțea a filmat totul, iar imaginile au devenit virale.
Reprezentații companiei neagă acest lucru și au spus că nu percep niciodată taxe pentru scaune cu rotile. Natalie a recunoscut pentru Sunrise că au existat unele bariere lingvistice între ea și personalul zborului.
Compania aeriană Jetstar a declarat că, din cauza unei „erori de comunicare”, nu era pregătit niciun scaun cu rotile pe culoar, iar personalului i s-a spus că va dura cel puțin 40 de minute până când va fi pus la dispoziție unul.
Cu toate acestea, reprezentanții Jetstar și-au cerut scuze lui Natalie pentru că nu au avut la dispoziție un scaun cu rotile și i-au rambursat biletul de avion, dar și o mică sumă suplimentară pentru situația umilitoare prin care a trecut.
Sursa foto: Twitter