Problemele nu încetează să apară pe litoralul românesc nici în această perioadă. Un turist român a rămas profund dezamăgit în momentul în care a văzut care sunt condițiile pe care hotelul din Mamaia la care și-a făcut rezervare le pune la dispoziția clienților.
Turiștii care au vizitat în această vară litoralul românesc au avut parte de surprize plăcute, dar și de unele mai puțin plăcute. Părerile despre condițiile și prețurile hotelurilor și ale restaurantelor au fost împărțite, iar acest lucru nu se schimbă nici măcar acum, în extra sezon. Iată ce a pățit un turist român care s-a cazat la un hotel de lux din Mamaia.
Un român care a ales să își petreacă vacanța alături de familie în Mamaia a avut parte de o surpriză neplăcută. Acesta a sperat că dacă va rezerva o cameră la hotel în extrasezon, va reuși să obțină un preț mai mic decât cel din lunile de vară, însă s-a înșelat. În postarea pe care a publicat-o pe Facebook, turistul susține că timp de două săptămâni a încercat să descopere cea mai bună ofertă. În cele din urmă, a rezervat o cameră la un hotel care arăta destul de bine în poze, însă în momentul în care a ajuns acolo, a regretat amarnic decizia.
Se pare că în cameră nu existau decât două prosoape, unul fiind deja rupt, iar electrocasnicele nu erau funcționale în totalitate. Cea mai mare nemulțumire a turistului român a apărut în momentul în care a fost obligat să plătească un comision destul de mare pentru plata cu cardul de vacanță.
„Cazarea, ce să zic, pozele cred că sunt făcute acum câțiva ani, și interesul este să îți ia banii. 2 prosoape la 3 persoane, unul era deja rupt, electrocasnice de al căror nume nu am auzit niciodată, luate probabil la preț de duzină. Cred că sunt de unica folosință, la prima utilizare plătește clientul, un pat care troncănea din toate încheieturile. Comisioane pentru plata cu card de vacanță până la 80 de lei pe zi, asta e chiar culmea. Eu unul nu mai vin vreodată. Asta este hoție, nu turism”, a scris bărbatul în postarea de pe Facebook.