Zilele acestea, doi tineri creatori de conținut, cunoscuți pentru faptul că vizitează întreaga lume, au ajuns și în Mykonos, Grecia. Turiștii italieni s-au trezit cu o notă de plată de 711 euro pentru un cocktail, trei pahare de suc de portocale și niște gustări. Enervați la culme că au fost „țepuiți”, și-au spus povestea pe rețelele de socializare.
Potrivit spuselor cuplului, cei de la local i-au invitat să ia un loc pe șezlongul gratuit, unde au și umbrelă, și să-și comande ce poftesc. La final, turiștii italieni s-au trezit cu o notă de plată enormă, dar nu au avut altă variantă decât să plătească. Au făcut reclamație și la o săptămână după aceea, localul a fost închis.
„Nu vă opriți niciodată aici, există alte opțiuni mult, mult mai ieftine”, au avertizat creatorii de conținut, pentru urmăritorii lor din mediul online.
(CITEȘTE ȘI: Țeapă de zile mari pentru un turist român. Ce a pățit după ce a plecat din Grecia și a alimentat aproape de Sofia)
Potrivit recenziilor care apar pe pagina localului din Mykonos, aproape zilnic erau turiști care dădeau recenzii proaste localului. Astfel, media celor 1.865 de păreri spuse este de două stele din 5.
Un caz similar a fost sesizat și anul trecut de către un cuplu din Statele Unite ale Americii. La același local, au comandat o duzină de stridii, patru băuturi și s-au trezit cu o notă de plată de 510 dolari.
Nu doar pe timp de vară, ci și iarna, patronii făceau astfel de manevre. În februarie, un cuplu din Montana a cumpărat doar câteva gustări pentru care au plătit nu mai puțin de 900 de dolari!
Grecia este una dintre destinațiile de vacanță preferate de români și în anul 2023. Thassos, Halkidiki și multe alte zone îi fascinează pe turiști, dar și prețurile lor accesibile. Însă unii dintre angajații din domeniul elen HoReCa uită de bunele maniere și se trezesc urlând la turiști, așa cum a fost și cazul Alexandrei. Nemulțumită de cazare, a vrut să schimbe camera, dar angajații hotelului au spus faptul că este imposibil să facă un asemenea gest.
Resemnată, românca și-a luat familia și a decis că este momentul să plece. Hotelierii nu s-au lăsat mai prejos și au cerut 50% din totalul facturii de cazare, chiar dacă nu au stat acolo. În caz contrar, i-au amenințat că le vor face probleme. Într-un final, nu au fost de acord nici măcar să le înapoieze avansul. Enervată la culme de întâmplare, Alexandra și-a spus pățania pe Facebook, pentru a-i încuraja și pe alți turiști să aibă grijă în Grecia.