”Insula de 1 milion”, reality-show-ul de pe Kanal D care se dorea a fi unul dintre ”pilonii” postului turcesc, a dezamăgit total! N-o spunem noi însă, ci audiențele care vorbesc de la sine. Avem detaliile-bombă! Șefii au dat o tură în Republica Dominicană pentru a resuscita show-ul, aflat pe butuci!
Pe 16 martie, Kanal D anunța cu surle și trâmbițe premiera show-ului ”Insula de 1 milion”. Filmat pe o insulă spectaculoasă din Republica Dominicană, reality-ul se dorea a fi unul dintre stâlpii de rezistență ai postului, un mare generator de audiență. Socoteala de acasă nu s-a potrivit cu cea din târg, din păcate.
Turcii l-au ales ca prezentator pe Cosmin Cernat, în speranța că va atrage un public cât mai mare, și au adus 50 de participanți, aspiranți la marele premiu de 1.000.000 de lei. Au adus artiști ca Armin Nicoară, au ”resuscitat” concurenți din show-uri similare, precum Jaguaru și au optat și pentru influenceri din mediul online, cum ar fi Lemnaru Ștefan Iulian, fostul iubit al Andrei Gogan. Poate, poate publicul vedetelor din online se va muta la televizor. Ba chiar au ales și o locație de vis în care au investit milioane de euro serioase! În speranța că Republica le va purta și lor noroc, așa cum a fost în cazul concurenței lor numărul 1, Survivor, care a cucerit telespectatorii acest sezon, turcii au optat pentru același gen de concept. Planurile producătorilor nu s-au materializat conform așteptărilor însă!
Deși au investit câteva milioane de euro serioase, atât în producția propriu-zisă, cât și în salariilor angajaților, show-ul a fost predestinat pierzaniei. Sursele noastre spun că reporterii, editorii și cameramanii au încasat bani buni pe proiectul filmat în Republica Dominicană, însă, chiar și așa, pare-se, eforturile lor au fost în zadar, iar rezultatele au fost contrar așteptărilor.
(VEZI ȘI: NU ESTE O EROARE! CÂTE KILOGRAME ARE MICUȚU DE LA INSULA DE 1 MILION DE LA KANAL D, DE FAPT)
Așa cum v-am obișnuit, întotdeauna venim cu probe! Audiențele generate de ”Insula de 1 milion” vorbesc de la sine! Haideți să vedeți datele exacte! Totul clar, negru pe alb!
Luni, 8 aprilie, share-ul înregistrat n-a sărit de 6,9, iar media rating-ului a fost 2,4. Da, ați citit bine, 2,4! Ca o comparație, pe un alt post s-a bifat un share maximum de 17,7, în același interval orar, 20:00-23:00. Deși diferențele sunt deja mari, vă spunem că 6,9 este încă un share ”onorabil” în comparație cu ceea ce a urmat!
Sâmbătă, 13 aprilie, între 21:00- 23:30, show-ul a făcut o impresie aproape la fel de proastă, căci share-ul n-a sărit 7,3, iar cel mai mic scor înregistrat a fost chiar de 4! În timp ce Antena 1 a înregistrat, spre exemplu, un maximum de 21,7, show-ul turcilor se ducea pe apa sâmbetei.
Dumincă, 14 aprilie, share-ul înregistrat a fost de maximum 6,6, iar rating-ul de 2,8. Pentru investiția făcută, aceste valori sunt extraordinar de mici.
Sâmbăta trecută, 20 aprilie, share-ul emisiunii a avut momente de 4,4 și n-a sărit de 6,3, rating-ul fiind de doar 2,3! Din nou, rezultate absolut catastrofale pentru un show care promitea atât de multe la lansare, adică în urmă cu doar o lună și jumătate! În doar câteva săptămâni, totul a decăzut inimaginabil de mult.
Duminica trecută, 21 aprilie, share-ul a ajuns, cu chiu cu vai, la 10, iar rating-ul a atins 3,1, însă doar pentru 15 minute, deci motivele de bucurie nu-s chiar așa de mari!
Văzând că emisiunea este în picaj total, înșiși șefii din Kanal și-au făcut bagajele și au zburat de urgență în Republica Dominicană pentru a vedea ce a cauzat audiențe atât de scăzute! Fiind luați prin surprindere de rezultatele uimitor de mici, sus-pușii postului au vrut să se convingă cu proprii ochi că angajații își fac meseria ca la carte. Ba chiar au muncit cot la cot cu subalternii pentru a readuce ”Insula de 1 milion” la viață! Fără succes, din nefericire! Când nu e să fie, nu e și punct!
Cu toate eforturile depuse, emisiunea pare să nu crească deloc în ochii telespectatorilor! Sursele noastre pretind că, nemaiavând pe unde să scoată cămașa, angajații, șefii și toții concurenții s-ar fi reîntors în România, săptămâna trecută. Cel mai probabil, marea finală va fi difuzată mult mai repede decât se pregoniza inițial. La fel cum s-a întâmplat și în cazul altor producții, precum ”Bravo, ai stil!” sau ”Teo Show”, posibil ca show-ul să se încheie subit și fără prea multe explicații oferite telespectatorilor din cauza lipsei de audiență.
(CITEȘTE ȘI: ARMIN NICOARĂ, CRIZĂ DE NERVI LA INSULA DE 1 MILION, DE LA KANAL D: „SUNTEM DEZAMĂGIȚI, SUNTEM DISTRUȘI”)
Cine deţine informaţii despre acest subiect este rugat să ne scrie la [email protected], să ne sune la 0741 CANCAN (226.226) sau să ne scrie direct pe WhatsApp.