Inna şi Antonia, 24 de mii de fani falşi? Divele muzicii româneşti acuzate că fancluburile lor sunt cumpărate!
Această problemă a fost semnalată de bloggeri, care susţin că toţii fanii Antoniei au fost înregistraţi iniţial ca fiind fani ai Innei.
„M-am căutat pe Google să văd ce a mai apărut despre mine şi am descoperit că fac parte dintre fanii Antoniei, pe Fanclubul acesteia, deşi nu am intrat niciodată pe acel site”, a scris unul dintre utilizatori.
Spre exemplu, Tracy Reina, o tânără de 19 ani din Honduras, apare atât pe site-ul Innei, cât şi pe site-ul Antoniei, şi nu este singura.
În cazul lui Tracy, partea suspectă şi primul indiciu că fanii artistelor au fost importaţi dintr-o parte în alta, este că ea are acelaşi comentariu pe ambele site-uri.
„Description: I live in Honduras 🙂 Love love loveeee Inna!” (Descriere: Locuiesc în Honduras. O iubesc mult de tot pe Inna)
Mai mult, interesant de observat este faptul că cele două artiste au aproape 90% dintre fani de origine străină şi aproape deloc români.
Important de evidenţiat, în acest context, este numărul acestora – Inna are 14137 de fani înscrişi în fanclubul ei, iar Antonia 10179. Practic, din peste 20.000 de fani, în total, mai mult de 75% nu sunt din România, ci din diferite colţuri ale lumii.
Nu ştim cu siguranţă dacă firma de webdesign a celor două site-uri a importat fanii de la una la cealaltă, dar în mod evident „e ceva putred în Danemarca”.
Ştim cu siguranţă că atât Inna, cât şi Antonia, au un succes enorm peste hotare şi sunt foarte iubite de străini, dar chiar să fie mai iubite decât cei din ţara lor?
Voi ce părere aveţi despre întreaga situaţie?
Ana Tepsanu