Ieri a început festivalul Neversea, aflat la a treia ediție, iar prima seară a început cu multă energie și un super show INNA pe mainstage.
Artista s-a aflat pentru prima dată pe scena evenimentului de la Constanța și pentru o oră, a cântat publicului piese dintre cele mai cunoscute, precum „Hot”, „Sun is Up”, „Cola Song”, „Ruleta”, dar și cele de pe noul album „YO” lansat de curând precum „Iguana”, „RA”, „Tu Manera”.
Însoțită de 8 dansatori și full band, cu un look sexy rockish, INNA a încins atmosfera și a spus celor prezenți în fața scenei că se bucură să fie acasă, în România, la Constanța.
„A fost o super atmosferă, m-am simțit foarte bine pe scena de la Neversea. Aveam deja experiența UNTOLD, dar mi-am dorit să vin și la Neversea, la mare, la mine acasă!”, a spus INNA.
Noul show al INNEI a fost prezentat în premieră aseară la Neversea, iar artista urmează să cânte la festivaluri în Estonia, Finlanda, Ungaria, Spania, Turcia vara aceasta. De coregrafie s-a ocupat Cristian Miron, dansatorul și coregraful INNEI, iar repetițiile au avut loc la Cobodance Center, școala de dans a lui Bogdan Boantă și Andra Gheorghe (Cocuța).
Ținuta INNEI este formată din piese de la designeri locali precum Tria Alfa (accesorii) și Vladimir Sârbu, styling RDStyling, make-up Anca Buldur. Microfonul INNEI a fost personalizat cu o iguană, făcut special pentru artistă și inspirată de numele uneia dintre piese. În urmă cu o săptămână, INNA a lansat noul single „Si, Mama”, de pe albumul „YO”, compus integral de artistă în limba spaniolă și produs de David Ciente.
Piesa „Si, Mama” este un mesaj din partea unei mame adresat fiicei care dorește să își contureze o carieră, la ce și la cine să aibă grijă pe drumul spre succes. În „Si, Mama”, INNA cântă despre avertismentele mamei către fiica ei de a avea grijă la oamenii din jur cărora de multe ori nu le pasă, dar care nu trebuie să te oprească din a-ți urma visurile.
„YO” este un album sincer, intens, scris cu multă iubire și sinceritate, din suflet, lansat împreună cu ROC Nation, casa de discuri a lui Jay-Z, care reprezintă artiști de top precum Rihanna, Shakira, Mariah Carey, Damien Marley, Miguel, Willow Smith.
„YO” include 11 piese, fiecare spune povestea unui alt personaj, unei alte stări pe care INNA simte că le-a trait în altă viață. INNA a performat în peste 800 de concerte, are peste 11 milioane de fani pe Facebook, 1.5 milioane de fani pe Twitter și 2.6 milioane de fani pe Instagram.
Anul acesta, INNA a atins un nou record pe YouTube: are 3 miliarde de vizualizări pe propriul canal de YouTube și peste 5 milioane de abonați. De asemenea, pe YouTube în general, are peste 4 miliarde de vizualizări, poziționându-se pe locul 91. Artista devansează nume mari precum Justin Timberlake, Thalia, Jessie J, Avril Lavigne, Lana del Rey, Red Hot Chili Peppers, Kygo, Sean Paul sau Kanye West.