Produsele de la Petru sunt printre cele mai apreciate de la noi din țară, în special covridogii. Numele este unul sugestiv, fiind o combinație între termenii „covrig” și „hotdog”. Aceștia reprezintă o gustare rapidă și delicioasă numai bună de consumat în drum spre școală sau serviciu. Totuși, unele persoane se feresc de produsele de patiserie de teamă că se vor îngrășa. Află, în articol, câte calorii are un covridog din simigeriile Petru din România.
Covrigii de la Petru se vând ca pâinea caldă, însă covridogul este și el un produs foarte căutat. Acesta nu costă mult, iar oamenii pot alege diverse sortimente, fie cel clasic, doar cu un crenvurști, fie cu șuncă și mozzarela.
Citește și: Mănânci în fața televizorului? Mihaela Bilic a spus adevărul: Ce se întâmplă în corpul tău, de fapt
Brandul Petru este un jucător important pe piața simigeriilor din România. Brio Group operează acest lanț de covrigării care este deţinut de către Dragoş Mancaş şi Radu Bejan. Prima patiserie a fost deschis la Iași, în 2009, iar acum compania a ajuns la 70 de unități în zece judeţe din ţară.
Produsele din simigeriile Petru sunt la mare căutare, în special covridogul care se găsește în trei variante:
Deși sunt foarte delicioși, unii români se feresc să îi consume de teamă că vor pune kilograme în plus. Cei interesați trebuie să știe că un covridog simplu de la Petru are aproximativ 300 de kilocalorii. Un astfel de produs cântărește 110 de grame.
„Acest aliment face parte din categoria Fast food și conține 238.9 kilocalorii la 100 de grame. Consumul a 100 de grame din acest produs reprezintă 12% aport caloric din cantitatea zilnică estimată pentru un adult (2000 kCal)”, se arată pe site-ul Eatntrack.ro.
Brandul Petru a apărut în 1939, motiv pentru care deținătorii companiei se pot lăuda cu o istorie bogată. Cei care au decis să ducă mai departe această afacere își doresc să păstreze savoarea autentică a preparatelor.
„Am ajuns astăzi aici bazându-ne pe un set de valori în care credem și pe care le aplicăm cu fermitate în tot ceea ce facem: ne gândim la experiența finală a consumatorilor, avem grijă de oamenii din echipa PETRU, suntem integri, ne implicăm în viața comunității, suntem fideli tradiției, dar deschiși noutății”, se arată pe site-ul oficial al simigeriilor Petru.