Ingineri de Romania! Pasajul Pipera-Tunari
Din dorinta de a recupera anii in care investitiile in infrastructura au tins spre zero, in Romania se ard etape. Autoritatile bucurestene au demarat un proiect in Pipera, de construire a unui pod care se suprapune cu calea ferata. Niciunul din ingineri nu a luat in calcul faptul ca in zona se afla o cale ferata sau conducte ale Apa Nova si Distrigaz. Linia ferata Bucuresti-Constanta va fi inchisa petnru mai bine de doua saptamani pentru ca firma constructoare sa poata duce la bun sfarsit proiectul. Pasajul Pipera Tunari este o catastrofa din punct de vedere al proiectarii, in momentul de fata inaltimea podului fiind de fix 8 metri, mai exact cat este si inaltimea stalpilor de inalta tensiune ale caii ferate. Singura solutie este mutarea stalpilor de catre CFR, ceea ce ar insemna cel putin 2 saptamani in care trenurile spre mare vor ocoli acest traseu urmad sa faca cu 40 de minute mai mult. Toata aceasta greseala de proiectare a adus proiectului un cost suplimentar de pana la 5 milioane de euro, bani care nu au fost prevazuti in bugetul pasajului initial