ING Bank, avertisment pentru toți clienții. Să NU faci asta! Vei rămâne fără bani în cont

Publicat: 23/02/2024 | 20:59
Avertisment pentru clienții ING Bank!

Clienții unei bănci care are sucursale active în România ar putea să rămână fără banii din conturi, dacă pică în noua plasă a atacatorilor cibernetici. De data aceasta, este vorba despre clienții ING Bank. Atacatorii online utilizează, acum, o nouă metodă prin care să îi „scuture” pe oameni de bani. Vezi mai jos, în articol, ce presupune noua tentativă de fraudă!

În ultimele luni, atacurile online s-au întețit. Recent, BRD, BCR și Banca Transilvania au transmis un avertisment către clienții lor, precizând că, printr-o simplă greșeală, ar putea rămâne fără bani în conturi. Reprezentanții ING Bank au avertizat și ei, la rândul lor, clienții despre posibilele tentative de fraudă.

În acest sens, există posibilitatea ca unii dintre clienți să fie apelați de către fraudatori care, la rândul lor, se dau drept angajați ai instituției bancare. Apoi, aceștia încep să le spună clienților că banii lor nu ar fi în siguranță, în conturi. În acest caz, o simplă greșeală ar putea să golească conturile clienților!

Vezi și BRD, BCR ȘI BANCA TRANSILVANIA, AVERTISMENT PENTRU CLIENȚI! DACĂ FACI ASTA, VEI RĂMÂNE FĂRĂ BANI ÎN CONT

Avertisment către clienții ING Bank – ce transmit reprezentanții?

Totodată, clienții ING Bank trebuie să fie foarte vigilenți. Fraudatorii pot apela de pe un număr de telefon identic cu cel al instituției bancare. În realitate, însă, apelul nu vine de la un angajat al băncii, ci din partea celui care are intenția de a sustrage banii din conturi. Reprezentanții au explicat faptul că angajații ING nu vor solicita informații referitoare la efectuarea de transferuri în anumite conturi sau Codul de utilizator și parola de logare în Home’Bank și nici alte date sensibile.

„În ultimele zile sunt din ce în ce mai multe cazuri de fraudare, folosind impersonarea. Fraudatorii se dau drept angajați ING, sub pretextul că banii tăi nu sunt în siguranță. Iți pot spune, de exemplu, să transferi tot ce ai către un cont „sigur” sau că cineva încearcă să obțină un credit cu actele tale.

Se poate întâmpla ca numărul de pe care te apelează fraudatorul să fie identic cu cel al ING, deși în realitate apelul vine dintr-o altă sursă iar numarul afișat este doar o “mască” prin care încearcă să te păcălească.

Angajații ING nu sună niciodată pentru a-ți solicita efectuarea de transferuri în anumite conturi sau Codul de utilizator și parola de logare în Home’Bank, poze sau detalii referitoare la datele cardului, comunicarea unor coduri unice recepționate de tine, acces la PC sau să instalezi vreo aplicație prin care să îți controleze telefonul/calculatorul”, au transmis reprezentanții ING Bank.

Citește și ATENȚIE! CEA MAI NOUĂ METODĂ DE ÎNȘELĂTORIE ARE LOC PE WHATSAPP. CUM PICĂ ROMÂNII PRADĂ ATACATORILOR CIBERNETICI

Sursă foto: colaj Pixabay