Incident șocant! Un agent de pază a scuipat un client al unui supermarket după ce acesta i-a atras atenția că nu poartă mască
Un incident grav a avut loc într-un supermarket din Capitală, unde un agent de pază a scuipat un client al magazinului. Se pare că totul a pornit de la masca de protecție care îi lipsea angajatului magazinului.
Întreaga poveste a escaladat repede, după ce clientul i-a atras atenția de mai multe ori paznicului pentru faptul că nu poartă mască de protecție așa cum ar trebui. Enervat de insistența clientului, agentul a izbucnit și l-a scuipat pe acesta. (CITEȘTE ȘI: UN BĂRBAT DIN IAȘI A MERS LA SUPERMARKET, IAR PAZNICUL I-A LUAT TEMPERATURA. A URMAT UN DIALOG HALUCINANT: ”VII, TU, DE LA COADA VACII, SĂ TE IEI DE UN OM ÎN ETATE CĂ NU E MEDIC…”)
Mai mult, victima a reușit să filmeze tot momentul și se poate observa din imagini cum agentul devine agresiv atât fizic cât și verbal. Fapta acestuia este foarte gravă, mai ales în contextul actual în care se înregistrează zilnic multe cazuri noi de infectare cu virusul COVID-19.
Pe lângă faptul că agentul de pază nu respecta măsurile de prevenire a răspândirii coronavirusului, prin gestul lui a expus voluntar viața clientului unui pericol.
Poziția supermarketului
În urma incidentului a fost sesizată conducerea supermarketului care s-a delimitat de comportamentul agentului de pază și care a promis o evaluare a situației. Se pare că agentul de pază nu era angajat direct al magazinului, ci aparținea de o firmă de pază colaboratoare. (VEZI SI: ULTIMA TEORIE A CONSPIRAȚIEI, DEVENITĂ VIRALĂ ÎN ROMÂNIA: „NU MAI INTRAȚI PE UȘILE CULISANTE ÎN SUPERMARKET-URI, ACESTEA DEȚIN UN CÂMP MAGNETIC CARE…”)
„Ne delimităm de un astfel de comportament. Analizăm foarte îndeaproape colaborarea cu firma de pază la care este angajată persoana din filmarea respectivă.
Este regretabil și impardonabil ceea ce s-a întâmplat, cu atât mai mult cu cât noi încurajam atât personalul, clienții, cât și toți colaboratorii noștri să poarte mască de protecție, conform obligațiilor impuse de autorități”, este răspunsul Kaufland.