În sfârşit, Halep a luat decizia finală: „I just do it!”
„Este cea mai bună decizie pe care o puteam lua. Au cele mai frumoase haine pe care le puteam purta şi sunt mulţumită de termenii financiari ai contractului”, a spus Halep.
„Tennis World USA”, o cunoscută publicaţie de specialitate din Statele Unite, nota că Halep va primi de la Nike cu peste 800.000 de dolari faţă de cât încasa de la Adidas, fostul sponsor care nu i-a satisfăcut noile pretenţii româncei. În articolul numit „Dezvăluire: Simona Halep are un nou sponsor”, jurnaliştii americani au scris: „Cel mai probabil, Halep va primi peste două milioane de dolari de la Nike”.
Simona Halep s-a antrenat, vinerea trecută, la Sala Polivalentă din Cluj-Napoca, într-un tricou Nike, alimentând speculaţiile din ultima perioadă, potrivit cărora va semna sau a semnat un contract cu producătorul american de echipament sportiv, care îi mai „îmbracă”, printre alţii, pe Roger Federer, Rafael Nadal, Serena Williams şi Maria Şarapova.
Cea mai bună jucătoare română nu a fost în lotul pentru meciurile cu sportivele canadiene, fiind nerefăcută după accidentările suferite la Australian Open. Simona Halep a apărut cu îmbrăcăminte inscripţionate cu logoul producătorului american la mai multe evenimente la care a participat la Cluj-Napoca, săptămâna trecută.
Simona Halep s-a despărţit la sfârşitul anului trecut de Adidas, cu care colabora din 2014 şi de la care primea un milion de euro pe an. Potrivit presei, ajunsă pe primul loc în ierarhia WTA, Halep a cerut renegocierea contractului, însă firma germană a refuzat.
De la începutul acestui an, Halep a purtat la competiţii o rochie roşie comandată de pe un site din China, inclusiv la Australia Open, unde a ajuns în finală. Înaintea turneului de la Melbourne, sportiva a anunţat că nu se grăbeşte în privinţa partenerului tehnic.
Cristi P.