Monica Anghel este foc și pară, după ce mai multe site-uri s-au folosit de imaginea sa, fără acordul ei, pentru promovarea unor așa-zise produse care ajută la slăbit. Avocata actriței a început deja demersurile legale și a făcut câteva declarații, în acest sens.
Monica Anghel a acționat în instanță, după ce a descoperit că un site care vinde produse pentru slăbit i-a furat imaginea, fără acordul ei. Mai exact, site-ul respectiv își promovează produsele pe baza imaginii Monicăi Anghel, fără a avea vreo legătură directă cu aceasta.
Avocata actriței susține că au fost făcute deja demersurile legale în acest sens, pentru a se face dreptate, în acest context în care Monica Anghel nu și-a dat acordul privind utilizarea imaginii sale în promovarea produselor respective. Mai mult decât atât, avocata susține că Monica nu a folosit niciodată acele pastile.
„Sigur că am început demersuri legale împotriva persoanelor juridice, dar și împotriva persoanelor fizice aflate în spatele site-urilor și paginilor de socializare care promovează pastilele minune de slăbit pe care le-ar fi utilizat doamna Monica Anghel în procesul de slăbire. Este absolut halucinant ceea ce se întâmplă”, a mărturisit Ramona Mihăilescu, în cadrul unei intervenții la Antena Stars.
(CITEȘTE ȘI: Motivul pentru care Monica Anghel și-a dorit cu ardoare să slăbească. Ține o dietă strictă. Uneori nu mănâncă nimic 24 de ore)
Avocata a tras un semnal de alarmă pentru toți cei care au văzut aceste campanii și îi îndeamnă să se informeze bine înainte de a crede tot ceea ce văd în mediul online, asta pentru că multe campanii sunt frauduloase și se folosesc de imaginea anumitor persoane publice, tocmai pentru a fi mult mai credibile.
„Ce vrem noi să comunicăm pulicului larg, publicului Monicăi Anghel cu precădere este că aceste produse minune nu au absolut nicio legătură cu doamna Monica Anghel, că dânsa a repetat în nenumărate rânduri care a fost maniera în care dânsa a slăbit și nu are nicio legătură cu vreun medicament sau cu vreun produs din acesta minune, despre care noi credem oricum că nu există. Este important de reținut faptul că doar această asociere de nume cu un produs a adus acestui produs credibilitate și avem cunoștințe că acesta s-a vândut foarte, foarte mult, ceea ce a făcut ca demersurile noastre să fie mai mult decât întemeiate”,a mai adăugat aceasta.