Ilie Nastase si-a aratat chilotii la US Open
GIUMBUSLUCURI. Celebrul jucator de tenis a dialogat cu fanii si copiii de mingi, a incantat adversarii, arbitrii si spectatorii, la fel ca in zilele de glorie (foto jos) Spectacol. Fostul numar unu mondial a facut deliciul celor din tribune prin glumele si executiile sale George-Mihail Parvan Sa fii considerat one man show chiar in tara care a inventat spectacolele, care a dus circul la rangul de arta si unde comedia e savurata ca un spectacol de mare clasa nu e la indemana oricui. S-a retras din cariera de jucator profesionist in 1985, dar inca mai apare pe terenurile de tenis. Si incanta, oriunde s-ar afla. E vorba, evident, de Ilie Nastase. „Ramane acelasi Nasty”, au titrat cei de la „New York Times”. Chiar daca sarbul Novak Djokovic juca pe Arthur Ashe Arena, in editia la zi a US Open, romanul a adunat toti spectatorii pe terenul patru. A facut dublu cu cehoaica Hana Mandlikova, contra americanilor Anne si Stan Smith, ultimul, rivalul sau de o viata, meci pierdut cu 3-6, 6-3, 9-11. Beneficiind de tehnica de bijutier, pe care si-o pastreaza la cei 62 de ani, celebrul jucator de tenis si-a ridiculizat adversarii deseori. A preferat sa o lase pe Mandlikova sa alerge, el executand lovituri extraodinare. Inainte de meci, Ilie Nastase a discutat cu unul dintre arbitrii de linie, care s-a oprit cu greu din ras in timpul meciului. Inainte de inceperea partidei, s-a indreptat catre Anne Smith, pe care a intrebat-o candid: „Cati ani ai, draga mea?!”. Cand obosea, Ilie tragea de timp la serviciu. A batut mingea in mod repetat de teren, s-a lovit cu ea peste picior. Totul, ca sa isi lase si partenera sa se odihneasca. S-a certat cu spectatorii, a trimis mingi in tribune. I-a dat racheta unui copil de mingi, sa joace in locul sau. Refuzat, Nasty a facut semne obscene catre soare. Punctul culminant l-a constituit o dubla greseala care a dus la pierderea primului set. Nastase si-a lasat sortul jos, dar, spre fericirea tuturor, avea lenjerie intima, dupa cum au notat cei de la „New York Times”. El caracterizeaza spectacolul lui Ilie Nastase drept „un amestec de umor si furie, comic si profan”, precizand ca da dovada de maturitate fata de perioada cand era jucator activ.