Până mai ieri, Vulpița nici că ieșise din satul Blăgești, acolo unde își ducea liniștită traiul, mai mult de pe o zi pe alta. Povestea ei de viață, sau scenariul pe care l-a pus în lumină pe micul ecran a devenit imediat o metodă extrem de profitabilă pentru emisiunea Acces Direct, care este, zilnic, lider de audiență.
Cu toate că oamenii îi pun la zid pe Vulpița și pe soțul ei, Viorel, cele două personaje de la țară se bucură din plin de „faima” pe care au căpătat-o peste noapte și nici în ruptul capului nu vor să se mai întoarcă la sat, căci viața de Capitală e tare frumoasă și interesantă! De când a devenit vedetă pe sticlă, Vulpiței nu-i mai ajungi la nas. Și-a făcut cont de Instagram, de Tik Tok și de Facebook și e tare fericită atunci când numărul urmăritorilor săi crește de la o zi la alta.
Și, pentru că fiecare vedetă care se respectă le oferă fanilor content de calitate, Vulpița a văzut și ea la influenceri că e la modă să te lauzi cu obiectele scumpe, așa că a făcut întocmai! Pe contul ei de Tik Tok, soția lui Viorel Stegaru a postat un inel de toată frumusețea, iar descrierea a fost savuroasă: „De la soțul meu” a scris Vulpița, mândră nevoie mare de cadoul pe care l-a primit.
De aici și până la izbucnirea unui val de critici din partea internauților nu a mai fost decât un pas. Oamenii s-au cam săturat de scenariul telenovelei celor doi soți din Vaslui și nici nu vor să-i mai vadă pe sticlă.
„De unde aveți voi bani, pomanagiilor? / Doamne, mergeți acasă, vă rog eu, vă așteaptă un copil pe care îl neglijați / Vulpițo, ce îți mai place traiul din Capitală / Ai uitat când te plimbai cu căruța pe uliță, acum ești mare doamnă, mai ai să te duci în BOA și le-ai făcut pe toate / Să vă fie rușine. Așa ceva nu merită promovat” sunt doar câteva dintre comentariile pe care le-a primit Vulpița, pe contul ei de Tik Tok.