I-a cerut chelnerului să pună gheață în vin la restaurant, iar ce a urmat a șocat internetul. Mesajul pe care l-a primit pe nota de plată
Un incident petrecut într-un local din Australia a provocat polemici aprinse în mediul online. Mai exact, comentariul nepoliticos lăsat de un chelner pe nota de plată a fost motivul întregii controverse. Gestul acestuia a venit ca urmare a faptului că un client ceruse ca vinul să-i fi servit cu gheață.
Un incident mai puțin obișnuit a avut loc într-un local din Brunswick, Melbourne. Un chelner a lăsat un mesaj nepoliticos pe nota de plată oferită unui client, nemulțumit fiind că acesta ceruse să i se pună gheață în vinul comandat. Incidentul a provocat un val de discuții în mediul online.
Gestul unui chelner a uluit pe toată lumea
Un australian, care a luat masa la restaurantul The Cornish Arms, a cerut ca vinul Pinot Grigio să-i fie servit cu gheață. Chelnerul care a luat comanda a fost însă deranjat de doleanța clientului și a adăugat un comentariu nepoliticos pe nota de plată a comenzii.
„Terre Forte Pinot Grigio – gheață în el, nenorociți de bogătași”, a transmis acesta.
Incidentul a fost povestit pe rețelele de socializare, iar părerile internauților au fost împărțite. Unii au considerat că observația de pe nota de plată a fost amuzantă și au susținut dreptul clientului de a bea vinul cum dorește. Alții au criticat însă atitudinea chelnerului, care a făcut acel comentariu nepotrivit. În plus, au subliniat că un astfel de comportament nu ar trebui tolerat în industria ospitalității, unde este foarte important ca personalul să arate respect și considerație față de clienți.
Șefii restaurantului respectiv au luat la cunoștință plângerea făcută de client și au intervenit imediat. Mai exact, chelnerului i-au fost reamintite responsabilitățile sale la locul de muncă. Dându-și seama de gafa comisă, angajatul și-a cerut scuze pentru comportamentul său.
Totodată, șefii restaurantului The Cornish Arms au explicat că nu vor tolera astfel de gesturi lipsite de politețe față de clienții lor.
„Comentariul lui nu reflectă în niciun fel valorile The Cornish Arms și vom continua să educăm și să instruim personalul pentru a ne asigura că afacerea evoluează. Clientul a vorbit de atunci cu el și se va întoarce pentru o masă la noi în curând”, au transmis reprezentanții restaurantului The Cornish Arms.