Ma numesc Stroie Corneliu si locuiesc in Brasov. De patru luni ma chinuiesc sa repar o greseala pe care am facut-o din vina mea, din cauza superficialitatii mele si a increderii (fara control) in cei din jurul meu. Cert e ca prostia se plateste. In ianuarie a.c. am redeschis postul telefonic fix, prin Romtelecom, ocazie cu care am incheiat si un contract pentru TV Dolce pe 2 ani si cu 2 servere (1 server gratuit si al doilea, cu plata esalonat pe 2 ani). Eu am semnat! Am mers la sediul Romtelecom din Brasov si mi s-a spus: „Stai, domnule, ca sediul nu e aici, ci la Bucuresti.” Am solicitat sa-mi aprobe renuntarea la al doilea server, insa am fost refuzat, pe motiv ca asa ceva nu era stipulat in contract. Am spus ca platesc instalarea, tot ce se cuvine, dar raspunsul a fost negativ. Am vrut sa renunt la contract, dar o fatuca din Bucuresti mi-a replicat: „Daca nu aveti ce face cu banii, nu aveti decat sa cereti rezilierea”. Poate aveti posibilitatea sa ma sfatuiti cum sa procedez, pentru ca, daca as avea bani, i-as da in judecata caci nu informeaza corect lumea. Am inteles ca reclamatiile la adresa acestei „firme” sunt multe. Cert este ca eu am deconectat cele doua servere si le-am pus in cutiile lor, iar acum imi platesc prostia. As dori sa-mi accepte renuntarea la unul dintre servere si, in cazul rezilierii contractului, as vrea sa stiu ce am de platit. Va multumesc mult! Stroie Corneliu telefon: 0268.338.507
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) informeaza ca, potrivit prevederilor legale, clientii vor putea renunta la contracte fara sa plateasca penalizari. Faptul ca „fatuca” de la Bucuresti v-a amenintat, fie si voalat, ca veti plati mai mult daca reziliati contractul, este un abuz. Trimiteti un memoriu scurt, in care sa va prezentati situatia la ANPC, pe adresa: strada Georges Clemenceau nr. 5, sector 1, Bucuresti sau pe adresa Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorilor Brasov, str. Alexandru Ioan Cuza nr. 12, cod 500085, Brasov.