Haos la Otopeni! Zeci de pasageri Wizz Air nu au mai urcat în aeronave. Motivul este halucinant: „Sunt pe drumuri!”
În Sâmbăta Mare, pe 15 aprilie, un scandal monstru a luat amploare pe Aeroportul Internațional ”Henri Coandă”. Zeci de pasageri nu s-au mai putut urca în avioanele Wizz Air, după ce compania ar fi vândut mai multe bilete față de locurile disponibile. La scurtă vreme după incident, a venit și răspunsul firmei.
Chiar înainte de Paște, 180 de pasageri și-au cumpărat bilete de la Wizz Air pentru a-și putea petrece vacanțele în destinațiile dorite, din afara țării. Dintre aceștia, doar 60 au reușit să urce la bord. Dată fiind situația, cetățenii de la fața locului au spus, tare și clar, că firma ar fi vândut mai multe bilete față de locurile disponibile.
(CITEȘTE ȘI: Vlăduța Lupău, foc și pară pe Wizz Air, după mai bine de 7 ore pe aeroport: „Bătaie de joc! Companie de…”)
Cum se apără Wizz Air de acuzații
În tot haosul produs pe aeroport, reprezentanții Wizz Air au transmis faptul că situația a stat cu totul altfel. O aeronavă de dimensiuni mai mari, care ar fi trebuit să transporte pasagerii, s-ar fi defectat. Ca urmare, compania a decis să pună la dispoziție un avion mai mic, singura aeronavă disponibilă la acel moment.
Problema este că mulți dintre cei care așteptau să se îmbarce nu doar că s-au enervat, dar a fost nevoie și de intervenția medicilor. Unei persoane i s-a făcut rău, auzind că i s-a amânat cursa.
”Wizz Air își cere scuze clienților afectați, dar siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavei este prioritatea sa principală”, au precizat reprezentanții companiei.
Pentru cei rămași fără loc în avion, nu s-a putut găsi o soluție imediată. Astfel, le-au rămas două variante: să-și reprogrameze zborul sau să-și ceară banii înapoi.
”Sunt pe drumuri, am și oul la mine. Mi-am luat și oul să ciocnesc în avion și n-am apucat să urc”, a declarat unul dintre cei nemulțumiți, potrivit Digi 24.