Black Friday este ziua cu cele mai multe reduceri din an şi se întâmplă peste tot în lume, iar România nu face excepţie de la regulă.
De la retailerii de electronice şi electrocasnice până la hipermarketurile şi magazinele de fashion, toţi au pregătit pentru această vineri neagră reduceri substanţiale de preţ.
Oamenii s-au îngrămădit în magazine încă de la deschidere, iar site-urile cu oferte s-au blocat, informează stirileprotv.ro
Nebunia reducerilor de Black Friday a blocat deja siteurile de cumpărături.
Mai multe pagini web care au anunţat reduceri de până la 90% nu mai funcţionează din cauza traficului prea mare, iar unele nu au fost deschise încă.
Circa 4,1 milioane de români au auzit de campania de reduceri Black Friday şi aşteaptă ofertele retailerilor, iar dintre aceştia 59,3%, respectiv 2,43 milioane, sunt interesaţi să facă achiziţii, potrivit unui studiu realizat de compania Daedalus.
Cea mai mare competiţie în atragerea clienţilor cu preţuri mici se va da pe segmentul IT&C, unde şi în anii trecuţi principalele magazine au avut vânzări record de Black Friday, atât online, cât şi offline.
Ana Tepsanu