„Rău cu mască, dar mai rău fără mască”, “Spălatul pe mâini e brățară de aur” și „Distanțarea socială la nevoie se cunoaște” sunt doar câteva dintre execuțiile cu care Grupul Gândul își propune să convingă bucureștenii că purtarea măștii de protecție, spălatul pe mâini și distanțarea socială sunt reguli de bază pentru a reuși să ținem în frâu coronavirusul.
Noua campanie outdoor a Grupului Gândul se desfășoară în București, pe parcursul lunii august, și constă în promovarea pe 24 de panouri amplasate în diferite zone ale orașului a unor proverbe românești reinterpretate în contextul pandemiei de Covid-19, cu rolul de a crește gradul de conștientizare al locuitorilor cu privire la respectarea regulilor de igienă și de distanțare socială.
Execuțiile prezintă șase proverbe reinterpretate, din Colecția de proverbe “Vorbe vechi la vremuri noi”, urmate de mesajul “Poartă mască. Spală-te pe mâini. Păstrează distanța socială”. Toate execuțiile sunt încadrate într-un chenar cu motive tradiționale românești – românașul și româncuța distanțați – și poartă semnătura Gândul.
Grupul de presă Gândul a fost cel mai citit grup de presă în România în luna iulie și este format din site-urile gândul.ro, cancan.ro, prosport.ro, promotor.ro, csid.ro, descoperă.ro, go4it.ro, verdict.ro, ciao.ro și apropotv.ro.
Cu un portofoliu divers de produse de la site-uri la produse video de succes precum: Gândul LIVE și Prosport LIVE, Grupul Gândul reușește să acopere o paletă largă de interese editoriale care au drept focus central cititorul român de presă. Conținutul furnizat respectă cele mai înalte standarde editoriale. Grupul a pus însă accent începand cu acest an și pe zona de video content, emisiunile Gandul Live cu Emma Zeicescu, ProSport Live, dar și interviurile CSID fiind în topul audiențelor pe internet.