Greșeala pentru care se plătește peste 50.000 de lire sterline! Ce a putut să facă un însoțitor de zbor, în prima zi de muncă
A reușit să o facă „lată” chiar în prima zi de muncă! Un însoțitor de zbor a făcut o greșeală care a costat compania aeriană peste 50.000 de lire sterline. În plus, zborul la care era prezent angajatul a fost întârziat patru ore. Iată detaliile mai jos, în articol.
N-a fost bună prima zi de muncă a unui însoțitor de zbor de la British Airways. Angajatul a făcut o greșeală care a costat compania aeriană peste 50.000 de lire sterline. Mai cu seamă, însoțitorul de zbor a deschis o ieșire de urgență ce a activat toboganul gonflabil, din greșeală. Iar, pentru această greșeală, compania a plătit scump. Mai mult decât atât, după ce a fost declanșat sistemul respectiv, la fața locului s-au deplasat și echipele serviciilor de urgență, fără să știe că, de fapt, toboganul gonflabil a fost acționat dintr-o greșeală, nefiind vorba, practic, de o urgență adevărată. Identitatea angajatului nu a fost dezvăluită.
Pasagerii au primit vouchere, după ce zborul a fost întârziat timp de patru ore
Greșeala respectivă nu a costat doar compania aeriană, ci și timpul pasagerilor. Aceștia se aflau la bordul aeronavei Boeing 777. Urmau să decoleze către Lagos, cu zborul BA75. Cu puțin timp înainte de decolare, însoțitorul de zbor a reușit, practic, să creeze un întreg „haos”. Incidentul a avut loc în data de 13 ianuarie 2023.
Având în vedere această circumstanță, pasagerii au fost nevoiți să aștepte încă patru ore, până să plece de pe aeroport. A fost schimbat și avionul, pentru zborul către Lagos. Compania aeriană le-a oferit clienților vouchere cu ajutorul cărora să își achiziționee băutură și mâncare. De asemenea, reprezentanții companiei și-au cerut scuze pentru inconvenient, arată The Independent.
Sursă foto: Pixabay