Facebook-ul a devenit un instrument extrem de important in campania electorala, iar prezidentiabilul Klaus Iohannis stie asta si face eforturi mari pentru a strange cat mai multi fani.
Potrivit Facebrands, o platforma care monitorizeaza evolutia paginilor de Facebook din Romania, Klaus Iohannis a „dobandit” peste 15.000 de noi fani intr-o singura zi, pe 23 octombrie, in contextul in care au existat zile in care pagina sa a crescut cu doar cateva sute de fani.
Aceasta „inflatie” de Like-uri pe Facebook este posibila doar investirea unor sume uriase in publicitate platita sau prin apelarea la alte mecanisme de a creste artificial numarul de fani ai unei pagini.
De altfel, potrivit unor dezvaluiri ale site-ului Stiripesurse.ro, suma alocata de Iohannis doar pentru campania sa pe Internet este de aproape un milion de euro!
In trecut, mai multi politicieni au fost descoperiti ca au „cumparat” fani pe paginile lor de Facebook, cel mai cunoscut fiind cazul candidatului PDL la Primaria Capitalei, Silviu Prigoana, care a reusit sa-si „achizitioneze” mii de fani din Bangladesh.