Ghionea a vazut juma de Europa cu un Espero, Neaga a venit la primul antrenament cu un Maseratti si un X5

De: Cancan
Publicat: 11/06/2009 | 00:00

Fostul stelist Falemi a acceptat invitatia Academiei Catavencu de a povesti detaliat ce fel de masini conduceau jucatorii Stelei in perioada cand el juca in Ghencea. Fotbalistul a explicat care erau ierarhiile din parcarea stadionului si cine impunea mai mult respect cu masina lui.”Vivi Rachita avea un Opel Tigra, de un verde special, fita maxima a epocii.Masina lui era cunoscuta de toate echipajele de politie de pe DN1 cand Vivi a inceput naveta de la Ploiesti catre Steaua. Facea DN-ul in 30 de minute cand altii il faceau intr-o ora, cred ca politistii i-au invatat programul si cand trecea el opreau radarele” a explicat Falemi despre cum reusise Vivi Rachita sa se impuna in lumea fotbalistilor si dincolo de gazon. „Cand am venit la Steaua, Iulian Miu era trend setter. La inceput a avut un seria 3 decapotabil, cu o instalatie de sunet care costa cat Dacia mea. Apoi si-a tras un Alfa Romeo galbe, apoi primul Porshe dintre fotbalisti. Manechinele erau pe spate cand vedeau botul masinii.Danciulescu era mai conservator conducea un Jeep in doua usi, Jean Vladoiu un C Klasse, pentru ca avea o sensibilitate deosebita. Sorin Ghionea a tinut foarte mult la un Espero, cu care a vazut jumate de Europa. Nea Piti era fan Mercedes S-Klasse, „Black Label”, intotdeauna negru, conducea un exemplar elegant, care impunea mare respect. Rica Neaga s-a integrat perfect la Steaua, desi abia venise de la Fc Arges, a aparut la primul antrenament cu un Maseratti si un X5, in acelasi timp. Ne-a omorat pe toti, ne-a rupt gura” rememoreaza Falemi pentru Academia Catavencu momentele cand fotbalistii se dadeau mari unii altora cu masinile pe care le aveau. El nu a uitat sa spuna si faptul ca el la inceputurile lui in fotbal conducea o Dacia 1310, iar cand a ajuns la Steaua si-a luat un A6 pe care „il conduceam ca din pat”.