Garderoba de 20 de milioane de dolari pentru „Totul despre sex”
PROFITABIL. Marile companii se inghesuie sa-si faca reclama cu ajutorul personajelor din „Sex and The City” Securitate. Hainele din film sunt mai bine pazite decat cele patru actrite din rolurile principale Alina Creanga Lansarea pe ecrane, in 2008, a filmului „Totul despre sex” a starnit o apriga batalie intre casele de moda internationale, care fac eforturi disperate sa isi promoveze produsele prin intermediul peliculei. Gusturile fine ale personajelor interpretate de Sarah Jessica Parker , Kim Cattrall, Kristin Davis si Cynthia Nixon i-au facut pe realizatori sa scoata din buzunar 20 de milioane dolari pentru haine si accesorii de marca, iar designeri precum Vivienne Westwood, Manolo Blahnik ori Jimmy Choo si-au trimis deja creatiile pe platourile de filmare.
De patru ori mai multi bodyguarzi
Cum era de asteptat, valoarea mare a obiectelor i-a facut pe producatorii peliculei sa ia masuri de securitate suplimentare, acestia angajand de patru ori mai multi bodyguarzi decat era prevazut. Astfel, hainele din film au ajuns sa fie mai bine pazite decat actritele din rolurile principale. Si pentru ca unele companii sunt disperate sa isi faca publicitate cu ajutorul filmului, s-a ajuns chiar la situatii absurde. Cei de la Campari, de exemplu, au oferit un milion de dolari pentru ca personajul Carrie Bradshaw sa renunte la cocktailurile Cosmopolitan.