Luni, elevii de clasa a opta au sustinut simularea pentru evaluarea nationala. In jur de 200.000 de adolescenti si-au testat capacitatile pentru examenul din iunie.
Ca de fiecare data la astfel de simulari, din foaia de examen nu au lipsit asa-numitele “perle”. Elevii au dat dovada de o imaginatie debordanta, reusind chiar sa compuna versuri… in functie de situatia lor.
”Desi pare rusinos sa spun asta, textul pare scris de o femeie usoara, care ii invita pe barbati la ea in fiecare noapte. Mesajul este clar in versul ”’sa vina seara la mine”.
”Autorul se vaicareste ca ii e foarte dor. Autorul se lauda ca are o gramada de dor si poate sa mai dea si la altii, daca altii are prea putin.”
„Comparatie e cand poporul spune ca dragostea e ca nisipul. Pentru mine dragostea e ca un foc care il simti in stomac”.
„Numele autoarei este Bianca Sara. Numele articolului e prea lung si nu-mi incape pe un rand, deci nu e bun de titlu”.
„Seara e prima parte din vorbirea autorului. In acest caz, vorbirea e in scris”.
„Cand am plecat la strand cu prietenii mei era o zi din luna august pe la pranz, daca stau sa ma gandesc la contextul spatio-temporal”.
„Eu mai am de scris, dar zice ca ne ea foile!!!”
„La inceputul verii, eu plecam cu avionul in Austria, pentru ca tocmai luasem examenul cu nota 10. Ati ghicit deja, era o intamplare imaginara :))))”.
”Foaie verde fir mohor / Cand vad subiectul mor / Nu-i ca fulgerul usor / Ce fac doruletul meu?” // Foaie verde fir mohor / Toata lumea are dor / Si-i ca fulgerul usor / Numai doruletul meu.”
”Autorul face misto de cei care n-au iubit sau iubita, deci nu le e dor de el sau de ea. Omul acela se simte prost.”
”Era 15 iulie si eu eram la schi cu tata si cu mama in Dubai. A fost o intamplare de neuitat si sunt sigura ca n-o veti uita nici dumneata.”
R.O.