Florin Dumitrescu își desființează clienții: „Când apari la televizor, oamenii vin să te facă praf”. Juratul Chefi la Cuțite, dezamăgit de unele reacții
Florin Dumitrescu este unul dintre cei trei jurați ai show-ului Chefi la Cuțite de la Antena 1. De-a lungul timpului, celebrul bucătar a impus respect prin munca pe care o depune, însă au existat, în același timp, momente în care a fost criticat de oameni. Mai cu seamă, susține că unii dintre clienții care calcă pragurile restaurantelor chefilor cunoscuți „vin cu pretenții foarte mari”. Florin Dumitrescu își desființează clienții! Iată mai jos, în articol, ce spune juratul de la Antena 1.
Chef Florin Dumitrescu este o figură simpatizată de mulți telespectatori. De-a lungul timpului, bucătarul de la Chefi la Cuțite a câștigat popularitate și a impus respect prin munca pe care o depune. Pe de altă parte, celebrul chef a vorbit despre comportamentele pe care le au unii dintre clienții care vin să se înfrupte din diverse preparate, la restaurant.
Florin Dumitrescu este convins că mulți români care dau recenzii pe internet la restaurantele care sunt conduse de bucătari cunoscuți, vin în locațiile respective cu gândul de a critica produsele. Despre acest aspect a discutat în cadrul unui podcast. De exemplu, a existat o situație în care câțiva clienți au venit și i-au criticat risotto-ul.
„Când mai apari la televizor, iar oamenii vin la tine, la restaurant să mănânce, pretențiile lor sunt foarte mari. Există și o categorie care este croită să-ți arate că nu te pricepi. Am avut clienți care își spun ceva de genul: lasă, mă, că-l aranjez eu. A venit alături de alte 6-7 persoane și a început să zică: ce risotto e ăsta, mă? Din acest motiv nu mai ies la oameni, la masă”, a dezvăluit Florin Dumitrescu la podcastul găzduit de Otravă.
Florin Dumitrescu își desființează clienții și susține că imaginea unui local poate fi afectată, în urma unor recenzii
În aceeași notă, juratul de la Chefi la Cuțite consideră că oamenii care scriu recenzii sunt, de multe ori, subiectivi și pot afecta serios imaginea unui restaurant. A oferit un exemplu, în cadrul aceluiași podcast. Susține că dacă există 201 clienți, iar unul este nemulțumit, recenzia, de obicei, va veni din partea celui căruia nu i-au fost satisfăcute papilele gustative. Aspect care ar putea influența și opiniile altor clienți.
„Într-o zi poți avea 201 clienți. Unul să fie nemulțumit de ce a găsit în farfurie și alți 200 satisfăcuți cu mâncarea primită. Cel care va scrie recenzia va fi nemulțumitul, în vreme ce clienții mulțumiți nu vor posta nimic”, a continuat să dezvăluie chef Florin Dumitrescu.
Sursă foto: captură video YouTube, Pixabay