Producția „Mufasa: Regele Leu” de la Disney și „Sonic the Hedgehog 3” de la Paramount ocupă primul loc în box office-ul nord-american, dar locul trei este o adevărată supriză. Primele două producții au încasat fiecare 60 de milioane de dolari în cele cinci zile care au trecut de la Crăciun.
Pe baza estimărilor, „Sonic 3” a fost cu mult înainte în weekendul tradițional (38 de milioane de dolari între vineri și duminică; 59,8 milioane de dolari din 3.769 de locații. „Mufasa”, în schimb, a ocupat locul 1 pe parcursul celor cinci zile (cu încasări de 37,1 milioane de dolari între vineri și duminică și un total de 63,9 milioane de dolari din 4.100 de cinematografe începând de miercuri). În orice caz, atât producătorii „Mufasa”, cât și cei ai „Sonic 3”, au avut motive de sărbătorit în perioada sărbătorilor de iarnă, arată Variety.
CITEȘTE ȘI: JIM CARREY A REVENIT ÎN LUMEA FILMELOR DE LA HOLLYWOOD! MOTIVUL PENTRU CARE ȘI-A ANULAT RETRAGEREA
Pe lângă aceste două mult așteptate producții, și două filme noi au intrat în forță în box office. Este vorba despre „A Complete Unknown”, un film biografic despre Bob Dylan, dar și remake-ul peliculei „Nosferatu”, produs de Focus Features.
„Nosferatu”, regizat de Robert Eggers și avându-l pe Bill Skarsgård în rolul Contelui Orlok, a debutat pe locul trei cu 21,1 milioane de dolari în weekendul tradițional și 40,3 milioane de dolari în primele cinci zile de la lansare, fiind o mare surpriză în box office.
Studioul a informat că 40% din spectatori și-au cumpărat biletele cu o zi înainte de a viziona filmul, ceea ce a dus la dublarea așteptărilor inițiale de 25 de milioane de dolari. Povestea, cu Rating R, despre un vampir înfricoșător care urmărește o tânără, interpretată de Lily-Rose Depp, fiica lui Johnny Depp și a Vanesei Paradis, a costat aproximativ 50 de milioane de dolari pentru producție și pare să aibă suficientă putere de atracție pentru a-și justifica bugetul, mai notează sursa citată.
„Nosferatu are publicul de filme horror exclusiv de partea sa până la finalul sărbătorilor”, spune David A. Gross, care conduce firma de consultanță cinematografică Franchise Entertainment Research.