Fanii nu l-au uitat pe Michael Jackson Diferite manifestatii se pregatesc pentru comemorarea artistului
Aproape nu mai conteaza din care grup de fani facem parte: dintre cei care il plang sau dintre cei care spera ca asista „la cel mai mare spectacol de pe Pamant”. De ce ne-am certa intre noi? Noi toti, pastrandu-ne parerea, am fost la fel de activi, la fel de atenti la tot ceea ce s-a intamplat legat de numele lui Michael in acesti aproape trei ani, la fel de fideli idolului nostru, la fel de avizi dupa muzica fara varsta a artistului. In plus, ne bucuram de toate manifestarile care au comemorat, intr-un fel sau altul, viata si creatiile lui Michael Jackson: aniversarea zilei sale de nastere, comemorarea datei de 25 iunie 2009, aparitia albumului „Michael”, flashmob-urile unor fani foarte tineri, dansand in cele mai neasteptate locuri, spre bucuria sincera a trecatorilor. Documentar aniversar Anul acesta se implinesc 25 ani de la aparitia albumului „Bad”, iar regizorul Spike Lee si cantaretul Chris Brown colaboreaza pentru realizarea unui documentar aniversar, sponsorizat de Pepsi. Este societatea pentru care Michael turna in 1984 un spot publicitar, in timpul caruia a avut teribilul accident in care a suferit arsuri grave la nivelul scalpului. Este vorba despre un contract de sponsorizare intre Pepsi si Agentia „Michael Jackson” (firma care deruleaza in prezent afacerile lui Michael, in calitate de executor testamentar), pentru o campanie publicitara al carei mesaj generic este „Traieste acum!”. Iata o parte a textelor incluse in spoturile campaniei: „…Am fost incantati sa putem aduce impreuna, din nou, pe Michael si marca Pepsi”, „…Suntem emotionati sa vedem cum totul revine la viata”. Nicki Minaj interpreteaza coloana sonora a campaniei publicitare Pepsi, iar in unele clipuri fundalul sonor este asigurat de trupa Black Eyed Peas, cu piesa „O singura familie”. Sprijin pentru copiii defavorizati Scopul campaniei publicitare este misiunea filantropica de ajutorare a unor mari grupuri de persoane defavorizate, in domeniile educatiei si sanatatii. Aceasta campanie este desfasurata sub egida Fundatiei „Crede”, care isi propune sa construiasca un centru cultural de excelenta pentru copiii saraci, dar dotati din Los Angeles. Inaugurarea acestuia urmeaza sa aiba loc in toamna anului 2013, dar testarea copiilor a inceput deja. Scolarizarea va fi gratuita. Viziunea unui astfel de gest filantropic seamana mult cu cea a lui Michael, care, referindu-se intr-un interviu la categoria copiilor defavorizati, spunea: „…mi s-a spus ca limitele fiecarui om sunt acolo unde incepe cerul, iar eu am crezut toata viata in acest adevar. Este datoria fiecaruia dintre noi sa incurajam toti copiii cu aceste indemnuri”. Frumos! Michael, fanii tai (din ambele categorii mentionate la inceput) te roaga impreuna doar sa canti, doar sa ne canti mereu, noua si copiilor nostri, ca sa ramanem mereu oameni si mereu tineri. Ca tine. Misterul energiei negre Cercetare. Oamenii de stiinta de la NASA planuiesc sa demareze o misiune de cercetare a energiei negre, cea care accelereaza expansiunea Universului, cu ajutorul unor telescoape de ultima generatie, potrivit New Scientist. Noile dispozitive, care au fost donate Agentiei Spatiale de catre Ministerul de Aparare al Statelor Unite, vor fi pozitionate pe o orbita geosincrona, la mare departare de Pamant. Specialistii Agentiei Spatiale spera ca data de lansare a misiunii sa se stabileasca pentru anul 2020.