Au trecut trei zile de la concertul anului, asa cum l-a numit toata lumea, sustinut de Robbie Williams, dar reactiile nu continua sa apara. Noi amanunte halucinante ies la iveala, dupa ce fanii s-au simtit umiliti de organizatori.
Oamenii au fost revoltati si au considerat ca un asa eveniment de amploare, nu a fost organizat corect.
” Cei care s-au ocupat de evenimentul Robbie Williams, si-au batut joc efectiv de toti oamenii prezenti, eu personal am stat la coada 1 ora 40 pentru 2 ape. Nu este normal asa ceva. Evenimentul oficial l-au anulat din cauza comentariilor participantilor!”, a spun pentru Cancan unul dintre cei care au participat la show.
Mesajele nemultumitilor au curs lant pe contul personal al agentiei care s-a ocupat de organizarea cncertului. „Am fost la robbie. din 5 ore cat am fost in piata, pe 3 le-am petrecut la diverse cozi. un sfat: luati consultanta de la emagic entertainment. nu stiu cum, dar cand organizeaza aia ceva, totul iese brici. sau lasati-ma sa vin cu bautura de acasa”. „Ma intreb daca ati dormit bine in ultimele nopti, dupa concertul Robbie Williams”. „Organizare groaznica!!!! La asemenea caldura, la numarul de spectatori sa organizezi un show atat de prost incat lumea numai despre asta a vorbit… nicidecum de cum a cantat robbie, este jenant”
Simona Gherghe, una dintre vedetele nemultumime
„Mi-ar fi plăcut să pot scrie doar despre cele doua ore de muzica. Asa ar fi fost normal. Dar, din pacate, s-a intamplat ceva peste care nu pot trece. Am tot respectul pentru Robbie Williams. Va spuneam si ieri, e a doua oara cand il vad. Omul e minunat si e un artist complet. Nu m-am plictisit o clipa! Melodii bine alese, spectacolul impecabil, el – extrem de comunicativ. Publicul, fara repros!
Si aici ajung la ce ma doare. La bataia de joc la care au fost supusi 60 de mii de oameni, multi dintre ei, platitori de bilete. Ei, oamenii astia au indurat setea, pe temperaturi de 30 de grade, din pricina nesimtirii organizatorilor. Am mai fost la concerte, in tara sau afara, dar eu asa ceva nu am patit… Prima coada, la cardul pe care iti incarcai bani, pentru ceva de baut, 25 de minute!!! Noi am pus un milion, de teama ca nu cumva sa trebuiasca sa mai facem randul ala infernal… Nu stiam ce ne astepta! Coada la bauturi era si mai mare. Am avut doua tentative, de fiecare data am renuntat. Alt timp irosit… Intr-un final, am ramas si cu banii pierduti, si sfasiati de sete. Noroc cu un coleg ca ne-a dat putina apa.
Concluzia e ca ma voi gandi foarte bine daca mai merg la vreun concert organizat aici. Nu de alta, dar chiar nu vreau ca, pe banii mei, sa ma umileasca niste vanatori de profit. Ca eu organizatori nu mai pot sa-i numesc. Organizatorii dezastrului…”, a scris Simona Gherghe, pe blog.
Organizatorii au raspuns tuturor acuzatiilor
Citeste si
D&D East Entertainment”
Scrisoare deschisa catre publicul prezent la evenimentul anului:
„Vom incepe prin a multumi tuturor persoanelor care au participat la unul dintre cele mai exceptionale concerte din Romania! Legat de acest eveniment, dorim sa mentionam urmatoarele:
Am dorit sa acordam cat mai multor persoane oportunitatea de a-l vedea si asculta live pe Robbie Williams si sa le oferim o experienta de neuitat!
Cu 3 zile inaintea acestui eveniment, ne-am aflat intr-o situatie fara precedent pentru noi: firma de public catering, care organiza vanzarea la eveniment, ne-a informat, printr-un email, ca doreste sa se retraga din contractul agreat si semnat! Starea de alerta provocata de neprofesionalismul si iresponsabilitatea acestor oameni fata de cei 64.000 de participanti la eveniment a afectat intr-o extrem de mare masura buna organizare a acestuia, incat se punea problema anularii concertului.Trebuia, urgent, sa gasim o solutie de inlocuire a vendorului! Singurii au inteles importanta situatiei si care au raspuns apelului nostru au fost reprezentantii firmei de catering de la Fire, care au facut tot posibilul ne sprijine si sa sustina vanzarea si aprovizionarea publicului la eveniment cu personalul si logistica existente pe piata in acel moment, punandu-si in joc reputatia.
Prin aceasta scrisoare dorim sa va multumim pentru intelegere si vom depune toate diligentele ca firma, care a fost partenerul nostru initial de public catering, sa-si inceteze activitatea si sa nu mai aiba posibilitatea de a pune nici un organizator in aceeasi situatie ca a noastra. De asemenea, dorim sa le multumim celor de la Fire – public catering, pentru tot efortul depus, astfel incat sa ajunga catre public necesarul de bautura si mancare. Se vor putea rambursa banii ramasi pe cardurile de eveniment ale participantilor
L.L