Iarna se apropie cu pași repezi, iar tot mai mulți români sunt îngrijorați că nu vor face față sezonului rece. Prețurile majorate au dat cetățenilor bătăi de cap chiar și pe timpul verii.
Oamenii s-au confruntat anul acesta cu facturi de peste 1.000 lei, pentru o singură garsonieră. Comparativ cu cheltuielile curente, veniturile lunare sunt insuficiente în toată țara. Potrivit Antena 3, luna septembrie a avut de suferit diverse schimbări ce țin de actualizarea sistemului informatic.
Drept urmare, furnizorii ne anuntă faptul că vom întâmpina întârzieri ale facturilor, ce vor cumula într-un singur exemplar, plata pe două luni. Cu siguranță o mulțime de persoane a avut surprize atunci când au aflat cât trebuie să dea pentru utilități, însă nu au făcut nimic în această privință.
În primul rând, trebuie să fim conștienți că se pot produce și greșeli, iar pentru acest lucru, avem dreptul să depunem o contestație. Cei care consideră că au consumat mai puțin decât prețul afișat pe factură pot ajunge să o anuleze complet.
Cum este posibil acest lucru? Ei bine, există 4 pași simpli care ne conduc spre rezolvarea situației.
În cazul în care sesizați diferențe mari între suma scadentă și cea anterioară, este indicat să contactați furnizorul pentru detalii suplimentare. Atât timp cât nu veți primi un raspuns concret, trebuie să luați legătura cu Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului, care vă va soluționa instant problemele.
Nu este exclus nici să ajungeți în instanță pentru o simplă factură. Dacă neînțelegerile între client și furnizor nu cad la un comun acord în urma unei judecate, se poate anula complet factura pe luna respectivă.
Astfel, consumatorul este scutit complet de chetuilelile astonomice.
Iată câțiva pași care te vor scăpa de costul uriaș al facturii tale:
(CITEȘTE ȘI: Care este starea de sănătate a lui Alexandru Arșinel? Actorul se află internat la ATI)