Cea mai lamentabila, cea mai ridicola si totodata cea mai recenta campanie de promovare a ziarelor, sub semnatura publicatiei „slate.com” se desfasoara sub sloganul „Cumpara unul oricum”. Si de la acest slogan deriva mai multe colaje de imagine si text, acompaniate de o melodie parca desprinsa din „Les Miserables”, demne de babutele care stau chircite in fata bisericii.Mesajul nu face decat sa determine, pe cale emotionala, sa cumperi un ziar chiar daca nu il citesti. Un ziar te poate ajuta la impachetat, in cazul in care te muti, un ziar poate servi la stergerea geamurilor, aprinderea gratarului s.a.m.d. Pretul unui ziar, echivalent cu al unei cafele sau poate chiar mai mic, ar putea sa le ofere o paine reporterului cu o experienta de 15 ani, editorului foto sau redactorului sportiv pentru care aces job inseamna totul.Campania vine ca urmare a avantului pe care l-a simtit online-ul, in detrimentul ziarelor. Chiar daca citesti stirile pe net, fii filantrop si cumpara si ziarul de la taraba. Mai departe, nimanui nu-i pasa ce se intampla cu munca celor amintiti in spot, nici macar lor. Numai banul conteaza!