Facebook devine „mall virtual”. Ce functii noi va avea reteaua de socializare!

De: Cancan
Publicat: 13/09/2015 | 00:35

Doua noi sectiuni vor aparea in paginile de pe facebook, Shopping si Services, care le vor permite companiilor sa faca publictate produselor si serviciilor direct din pagina de Facebook, fara ca utilizatorul sa acceseze un link exctern care sa-l duca, cel mai adesea, catre situl comnpaniei. Noua functie a retelei de socializare a fost prezentata in timpul unei conferinte de presa care a avut loc saptamana trecuta, la sediul Facebook din Menlo Park, California.

 

 

45 de milioane de pagini

Potrivit oficialilor companiei, Facebook gazduieste, acum, mai bine de 45 de milioane de pagini, majoritatea personale, ceea ce reprezinta o uriasa oportunitate de publictate pentru micile afaceri. Functia de shopping a inceput sa fie testata pe Facebok in luna iulie, oferindu-le comerciantilor posibilitatea sa-si prezinte si sa-si vanda produsele direct din pagina proprie.

Intr-un mod similar, sectiunea de Servicii permite persoanelor care ofera anumite servicii, precum instalatorii, saloanele de infrumusetare sau alte asemenea servicii, sa-si prezinte afacerile si sa obtina clienti prin intermediul retelei de socializare.
Cele doua sectiuni sunt inca in faza de test, cu un numar restrans de comercianti alesi pentru incercarea noilor functii, dar anoile facilitati vor deveni operationale in saptamanile viitoare.
 

Facebook a gandit intr-un mod cat mai facil interactiunea clientilor cu vanzatorii de produse sau servicii, astfel incat pe pagini vor exista mai multe butoane, precum „Suna acum”, „Lasa un mesaj”, sau „Contacteaza-ne”. Acestea se vor aduga butonului „Doneaza” de pe paginile asociatiilor non-profit. Aceste functii urmeaza sa fie extinse de reteaua de sociualizare, pornind de la feedback-ul utilizatorilor.
(M.N.)