Ana Palmer, o femeie din Mare Britanie a avut parte de un adevărat șoc atunci când a mers la cumpărături într-un magazin celebru. Aceasta a fost oprită de un angajat și băgată într-o cameră pentru o discuție serioasă. Femeia s-a speriat și a făcut întreaga întâmplare publică.
Conflictul dintre Ana Palmer și magazinul Lidl a început încă din perioada sărbătorilor de iarnă, când aceasta a fost oprită în supermarket de către un angajat care i-a căutat în bagaje pentru a se asigură că nu a furat nimic. Surprinsă de cele întâmplate, femeia a făcut o postare pe Facebook în care a povestit tot și i-a întrebat pe internauți dacă au mai pățit și ei asta.
În postarea inițială din 22 decembrie, Ana a scris:
„Pungile mele de cumpărături au fost căutate în Lidl în această seară. NICIODATĂ în toată viața mea nu am furat nimic! Am avut o mamă minunată care m-a învățat un lucru foarte frumos în viață « Dacă nu-ți permiți, economisește pentru asta, dar dacă vrei acel lucru cu adevărat, pe moment, atunci, cere-l, dar nu fura niciodată.»
Nu m-am simțit insultată de faptul că bagajele noastre au fost căutate, ci doar un pic incomod. Consilierul în vânzări mi-a spus că trebuie să facă asta pentru că au avut o mulțime de cazuri de furt în ultima vreme”, a scris femeia.
Potrivit PlymouthLive, postarea tinerei a căpătat atenție în mediul online și a ajuns și la angajații magazinului cu pricina. Așa că într-o altă zi, Ana a avut parte de o surpriză de porporții. În timp ce se afla la cumpărături a fost abordată de un angajat al magazinului, care a chemat-o să poarte o discuție.
„În timp ce făceam cumpărături, cineva s-a apropiat de mine din senin, nu s-a prezentat și mi-a spus «Bună, mă poți urmări într-una din încăperile din spate, ca să pot vorbi cu tine?». Imediat am intrat în panică, nu știu de ce. Am simțit că trebuie să-l urmez, dar mai târziu, am regretat-o. Știu că aș fi putut spune nu.
N-a dus în camera din spate și, în timp ce mergeam, aveam o aplicație de înregistrare pe telefon și m-am gândit ca e o modalitate de a mă proteja și de a mă apăra dacă se întâmplă ceva, am pornit înregistrarea.”, a declarat Ana Palmer potrivit examinerlive.co.
Femeia a povestit că angajatul magazinului a mustrat-o pentru postarea de pe Facebook pe care o făcuse, i-a pus mai multe întrebări și a sfătuit-o să nu mai procedeze așa. Experiența și modul de abordare au speriat-o pe femeia.
„M-am simțit absolut îngrozitor. Am condus acasă, tremurând.”, a mai spus aceasta.
După ce întreaga poveste a fost făcută publică reprezentații magazinului și-au cerut scuze și au promis că vor investiga toate cele întâmplate și vor lua măsuri.