Gruia Stoica şi Sorin Blejnar au făcut un şpriţ pe litoral, fapt care confirmă zvonurile din trecut conform cărora în spatele afacerilor de milioane ale primului, s-ar fi aflat fostul şef al ANAF. CANCAN.RO, site-ul nr. 1 din România, vă prezintă, în exclusivitate, imaginile.
„Luna lui Cuptor” i-a determinat pe mulţi români să se retragă pe litoralul românesc. Gruia Stoica şi Sorin Blejnar, două personaje foarte controversate, au fost prezente, la rândul lor, la mare. Primul este poreclit ”Regele-milionar al vagoanelor”, iar cel de-al doilea este fost şef al ANAF. Între ei există o strânsă relaţie de prietenie, care i-ar fi ajutat să facă mulţi bani pe spatele statului român. (VEZI AICI: Regele vagoanelor, apropiatul Preşedintelui Iohannis şi Marcel ‘Rolex’, şpriţ elegant la Loft!)
CANCAN.RO, site-ul nr. 1 din România, i-a întâlnit pe Gruia Stoica şi Sorin Blejnar într-un local select din Mamaia, unde s-au distrat de mama focului. Nu singuri, ci alături de anturaj. Au consumat şpriţ, au dansat, au fost tot timpul cu zâmbetul pe buze şi s-au bucurat de atmosfera superbă din jur. Cei doi au fost foarte relaxaţi şi, pentru câteva clipe, au uitat de problemele cu legea.
Gruia Stoica şi Sorin Blejnar au avut masa ticsită cu vin de calitate, din care cei doi, dar şi anturajul, s-au “înfruptat” după bunul plac. ”Regele-milionar al vagoanelor” şi fostul şef al ANAF erau îmbrăcaţi lejer, conform sezonului, fiecare cu câte o cămaşă subţire, de firmă. S-au simţit perfect în local, pe care l-au părăsit când petrecerea s-a “spart”.
Imaginile obţinute de CANCAN.RO, site-ul nr. 1 din România, confirmă legăturile strânse existente între Gruia Stoica şi Sorin Blejnar. În urmă cu mai timp, se vorbea că fostul şef al ANAF ar fi în spatele afacerilor de milioane de euro ale celui poreclit ”Regele-milionar al vagoanelor”.
Cu mai mulţi ani în urmă, a avut loc unul dintre cele mai controversate contracte făcute vreodată de CFR Marfă: înfiinţarea Rolling Stock Company. CFR Marfă s-a asociat cu principalul competitor de pe piaţă, Grup Feroviar Român, condus de Gruia Stoica, pentru a crea o noua companie.
6400 de vagoane şi aproape 100 de locomotive, declarate în plus pentru CFR Marfă, au fost puse la dispoziţia Rolling Stock. În această afacere, statul român a fost prejudiciat cu peste 100 de milioane de euro. S-a vorbit că Gruia Stoica a fost sprijinit, de-a lungul timpului, de Sorin Blejnar.
De altfel, soţia fostului şef al ANAF a fost numită cenzor în Consiliul de Administraţie al GFR, care a fost acuzată ca a contribuit activ la “căpuşarea” CFR Marfă. (CITEŞTE ŞI: Fostul şef al ANAF, SORIN BLEJNAR a fost eliberat!)