Numit de presa din România ”afaceristul fără chip” fiindcă e un personaj mai mult decât discret care nu epatează niciodată, Papalekas nu se fereşte însă în ţara natală să iasă în evidenţă, iar pentru asta plăteşte sume ameţitoare.
Ziariştii eleni dezvăluie despre Papalekas că ”este tipul de antreprenor care ia avionul către Mykonos sau Salonic doar ca să-şi asculte cântăreţul favorit sau care oferă flori de mii de euro”! Şi asta n-ar fi decât una dintre ”fentele” lui de milionar. De departe însă, are ”fente” mult mai tari. Ceva nemaiauzit! Ca să stabilim de la bun început, Papalekas nu este tipul de om cu bani mulţi pe care îl întâlnim noi în România. El nu comandă la restaurant icre negre cu muştar, nu ascultă manele în Rolls, nu cere la LOFT să-i fie adusă şampania cu roaba şi n-are în agenda telefonului numărul Danielei Crudu. Şi cu siguranţă nu îl veţi vedea pe verdict.ro, siteul nr. 1 de fashion review din România, deoarece nu pune preţ pe ţinute. E un milionar atipic pe care cei aproape 15 ani petrecuţi în România nu l-au ”dat” după obiceiurile locului.
I-a plăcut ce a văzut şi a plătit pe loc 500.000 de euro!
Şi să vedeţi la el ”fente” de milionar atipic! Sursele noastre ne-au povestit că grecul s-a dus într-o zi pe faimoasa plajă Nammos, una dintre cele mai exclusiviste de pe malul Mării Egee (unde împarţi şezlongurile cu bogătaşi şi celebrităţi din întreaga lume) şi că i-a plăcut atât de mult atmosfera de acolo încât… a cumpărat plaja! A plătit mai întâi un ”avans” de 500.000 de euro (probabil ca să dovedească faptul că are intenţii serioase) după care a negociat şi a mai virat încă 10.000.000 de euro în contul proprietarului de la acea dată. “Moftul” ăsta l-a costat 10,5 milioane în total. De fapt nu-i doar un moft, locul făcând uluitor de mulţi bani!
Azi, plaja de la Nammos, deţinută de Papalekas, este una dintre cele mai scumpe. E ca un muzeu pentru fiecare turist care ajunge măcar o dată în Mykonos. Dacă n-ai păşit pe nisipul fin de la Nammos, degeaba ai fost în Mykonos. În fiecare vară, acolo concertează artişti celebri (Julio Iglesias, Amr Diab, Conchita Wurst, Anna Vissi sau Antonis Remos) şi întâlneşti la fiecare pas miliardari, actori de la Hollywood sau fotbalişti extrem de cunoscuţi. Practic, Nammos devine plaja (cel puţin din Europa) cu cea mai mare densitate de celebrităţi pe metru pătrat.
Aşa s-ar prezenta în doar câteva cuvinte ”paradisul” stăpânit de Papalekas şi unde preţurile sunt pe măsură. Adică exorbitante! La beach-barul de la Nammos, meniul este ”strict interzis” muritorilor de rând. De pildă, o sticlă de şampanie Armand de Brignac Methuselah Midas (30 de litri) costă (aşezaţi-vă pe un scaun!)… 120.000 de euro. Nu e banc când vă spunem că o asemenea sticlă are asigurare în caz că se întâmplă vreo nenorocire şi s-ar sparge.
Cam pe asta se duc salariile lui Papalekas: proprietăţi scumpe, viaţă de nabab. Acum nu ştim dacă şi grecii au acelaşi proverb, dar la noi se zice că ”Are balta peşte!” Grecul e plătit regeşte de ”Globalworth”, compania pe care o conduce şi care are în portofoliu cei mai emblematici ”zgârie-nori” din Capitală.
Printre aceştia, ”Nusco Tower”, ”Unicredit Tower”, ”Bucharest One”, ”Cathedral Plaza” sau ”Upground Towers”. În total, Papalekas are pe mână peste 800 de milioane de euro, iar ”Globalworth” continuă să crească.