O fotografie care prezintă eticheta cu informații despre promoția la carne de porc – vândută într-un supermarket Kaufland din România – a devenit virală pe o rețea de socializare. Inspectorii Asociației pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) s-au autosesizat după ce s-au oprit la standul în care se vinde carne și au constat informațiile de pe anunț. Cât costă, de fapt, 1kg de ”mușchiuleț de porc deosebit de fraget”.
Fotografia a fost publicată pe pagina oficială de Facebook a Asociației pentru Protecția Consumatorilor din România (ANPC) și după doar câteva minute de la postare, imaginea a devenit virală. Potrivit respectivei etichete, carnea de porc ar fi fost extrem de fragedă, informație pe care reprezentanții magazinului ar avea cum sa o dovedească în fața clienților. Totodată, pe anunț este specificat faptul că ”mușchiulețul fraged” este la promoție și este indicat să fie cumpărat pentru ”prăjire rapidă”.
”Mușchiulețul fraged” a fost redus de la 41.99 de lei kg, la 34.99 lei/kg. De data aceasta, în cadrul unei postări pe Facebook, reprezentanții Asociației pentru Protecția Consumatorilor din România s-au autosesizat și făcut public anunțul, întrebându-se: ”Cum au stabilit că acest mușchiuleț este ”deosebit de fraged”?, se arată în postare reprezentanților ANPC.
Așa cum era de așteptat, utilizatorii Facebook au reacționat la postare, iar secțiunea comentariilor a fost imediat luată cu asalt: ”L-au trecut prin gură” / ”Porcul din care provine a fost educat tradițional românește, cu parul”/”Și pentru prăjire rapidă, l-au frăgezit cu ceva injecții inoculate în mușchi”/”Era porcul deosebit de odihnit”/”L-au încercat înainte de a fi pus pe raft”/”L-au călcat în picioare”/”L-au gustat”/”E doar etichetă. Restul e tăcere”/”Orice se vinde trebuie să aibă o poveste”/”Marketing”/”L-au dat cu puțin bicarbonat”/”Google translate e de vină”/”Era mai tare când costa 42 de RON, apoi s-a mai frăgezit”, sunt doar o parte din comentariile utilizatorilor.