La Focșani sunt 20 de cazuri confirmate de pacienți infectați cu noul coronavirus, toate la Spitalul Militar din localitate. Criza coronavirusului afectează întreaga Românie, iar informațiile circulă cu o viteză amețitoare. Pro TV a prezentat o hartă cu persoane infectate, la nivelul României, numai că totul s-a transformat într-o gafă hilară.
Poate tocmai din această cauză sunt puși în fața unui fapt împlinit de către cei de la Pro TV. Astfel aseară, aceștia au reușit să dea o lovitură de proporții tuturor celor din Focșani, prezentînd o imagine în care orașul este plasat… în Ardeal. Poate că Pro TV deține informații pe care toate celelalte posturi – sau profesorii de geografie – nu le dețin, cert este că uimirea telespectatorilor atenți la detalii a fost foarte mare.
Se poate vorbi deja despre gafa anului la Pro TV, iar locuitorii din Focșani se întreabă dacă vor trebuie să își schimbe cărțile de identitate.
(CITEȘTE ȘI: NU E BANC! CÂȚI LEI CÂȘTIGĂ „APLAUDACII” DE LA ROMÂNII AU TALENT DE LA PRO TV)
În timpul emisiunii ”Șef sub acoperire” – care a durat 53 de minute, telespectatorii (dar nu numai ei, ci un membru CNA) au observat că, pe ecran, a apărut sigla unei companii timp de… 14 minute. În astfel de condiții, Consiliul Național al Audiovizualului a luat atitudine, considerând că totul a fost, de fapt, publicitate mascată.
Cristina Pocora – membru CNA – a considerat că a fost vorba despre o ”sfidare pe față”, sigla BGS apărând timp de 14 minute, fiind vorba despre un adevărat ”bombardament” mediatic. Cristina Pocora a precizat că va solicita și monitorizarea celorlalte ediții ale emisiunii ”Șef sub acoperire”.
„Am făcut această autosesizare pentru că s-a întâmplat ca într-o joi seară să am televizorul deschis pe Pro TV și să apară această emisiune. Când am auzit prima dată BGS, nu mi-a sărit părul din cap, dar mi s-a părut atât de agresivă, că apărea BGS în fiecare secundă (…) Mie mi se pare că suntem sfidați pe față. Mi s-a părut foarte agresiv. Efectiv m-am simțit bombardată și jignită. Văzând toată această monitorizare, voi cere și monitorizarea celorlalte ediții cu ceilalți Șefi sub acoperire. Pentru că, din punctul meu de vedere, este o publicitate mascată și nu este una de bun simț. Mi se pare că este una foarte agresivă chiar și pentru felul meu de indulgent de a privi lucrurile”, a declarat Cristina Pocora, membru CNA, conform paginademedia.ro.