Epuizata de succesul international, Inna ofera tot mai mult la concertele de acasa – Totul pentru copii!
Inna este un brand international, cunoscut in toate colturile lumii, pe unde are fani care ii stiu versurile pe de rost. Nu ca asta ar fi o mare problema, textele melodiilor fiind scurte, repetitive si cu multe cuvinte de trei-patru litere, ca „hot”, „love” sau „sex”. Romanca e insa constienta ca o mare parte din publicul ei tinta frecventeaza clasele primare si participa la serbarile cu Mos Craciun, iar asta se poate vedea in primele randuri de langa scena, la majoritatea concertelor ei. Au depasit insa povestile cu barza, iar Inna vrea sa fie sigura ca pustii afla si vad cat mai multe chiar de la ea, idolul lor. Cu atat mai mult cei din Romania, care sunt mai aproape de sufletul ei si o divinizeaza. Uneori, insa, copiii pe mainile carora transpira numele divei, scris cu carioca, reusesc, fara voia lor, sa-i vada de aproape fata neprelucrata in Photoshop si chiar chiloteii. S-a intamplat la Deva, unde Inna nu s-a preocupat foarte tare de machiajul ei si s-a aplecat suficient cat cei mici sa vada ceva ce n-ar putea vedea la TV decat cu bulina „interzis minorilor sub 15 ani”. Imprudenta, intentie sau nepasare, rezultatul e acelasi: totul pentru copii.
Liviu Varciu isi recunoaste rateul vietii. A scapat-o pe Inna din mana Inna si Anda Adam, trase la indigo! Uite cum s-au imbracat!