Elon Musk a decis să schimbe logo-ul Twitter. Când urmează să fie înlocuită celebra pasăre albastră
În luna octombrie a anului trecut, Elon Musk a cumpărat Twitter pentru 44 de miliarde de dolari. El a fuzionat compania într-o entitate denumită X Corp. Mai mult, Musk este hotărât să schimbe celebrul logo reprezentat de o pasăre albastră. Potrivit declarațiilor miliardarului acest lucru se va produce cât de curând.
De când a cumpărat Twitter, Elon Musk a anunțat că intenționează să schimbe logo-ul aplicației. Astfel, în luna aprilie a acestui an, celebra pasăre albastră a fost înlocuită, temporar, cu un câine din rasa Shiba Inu, logo-ul criptomonedei Dogecoin. Această schimbare a ajutat la creşterea valorii de piaţă a Dogecoin cu până la patru miliarde de dolari.
(CITEȘTE ȘI: Elon Musk a ajuns să se implice în cazul fraților Tate. „Închisoare românească”. Ultimele declarații au făcut furori)
Elon Musk e hotărât să schimbe definitiv logo-ul Twitter
În ciuda faptului că prima schimbare a logo-ului a fost temporară, Elon Musk nu a renunțat la ideea înlocuirii sale definitiv. Miliardarul a postat pe contul său de Twitter un mesaj prin care anunță că în curând va schimba logo-ul aplicației, dorind să creeze o nouă imagine, diferită față de cea actuală.
„Şi, în curând, ne vom lua adio de la brandul Twitter şi, treptat, de la toate păsările. Dacă un oarecare logo, suficient de bun, va fi postat în această seară, vom face ca (acesta) să intre în funcţiune în întreaga lume, mâine”, a scris Elon Musk, pe Twitter.
În ciuda faptului că Musk nu a anunțat data exactă de la care va fi introdus noul logo, acesta susține că în cel mai scurt timp un alt simbol va lua locul celebrei păsări albastre. Totodată, el a subliniat că această schimbare „ar fi trebuit să aibă loc cu mult timp în urmă”.
Aceasta nu este însă singura decizie controversată luată de Elon Musk. La începutul acestei luni, miliardarul a anunţat că Twitter va limita numărul de tweet-uri pe zi pe care diverse conturi le pot citi. Această schimbare a stârnit nemulțumirea utilizatorilor, dar şi a profesioniştilor din marketing. Mai mult, anunțul lui Musk a ajutat la creşterea serviciului rival Threads, deţinut de Meta. Astfel, în cinci zile de la lansare, Threads a depăşit 100 de milioane de utilizatori înscrişi.
Problemele nu se opresc însă aici pentru Elon Musk. Twitter se confruntă cu un proces ce a fost intentat în cursul zilei de marți, în care se susţine că firma datorează cel puţin 500 de milioane de dolari ca indemnizaţii pentru concedierea foştilor angajaţi. De când a cumpărat compania, Musk a concediat mai mult de jumătate dintre angajații Twitter, pentru a reduce costurile cât mai mult.