Elodia si-a deschis magazin pe Internet
Initiativa. Pe internet au inceput sa se vanda tricouri si cani cu chipul avocatei disparute, cel mai scumpprodus depasind 30 de euro Adrian David Avocata brasoveanca Elodia Ghinescu s-a transformat intr-un brand de anvergura nationala. Dupa ce a batut la audiente orice alt subiect si a inspirat aparitia unor preparate culinare, de cateva zile s-a deschis chiar si „Magazinul Elodiei”, pe celebrul site de cumparaturi online Cafepress.com. De aici pot fi comandate tricouri si cani cu chipul sau numele avocatei disparute. Produsele nu sunt, insa, pentru toate buzunarele. Daca cele mai ieftine, o simpla cana inscriptionata cu numele Elodiei si un tricou alb pe care a fost imprimat chipul avocatei, pornesc de la pretul de 14,99 euro, cel mai scump tricou ajunge la 30,99 euro. Potrivit site-ului, tricourile pe care mai sunt inscriptionate si expresiile „Eu sunt Elodia”, „Wanted, 100.000 $ Reward” sau „Elodia is NOT my friend” sunt fabricate din bumbac si sunt destinate atat femeilor, cat si barbatilor. Pentru a atrage cat mai multi cumparatori, articolele de imbracaminte au fost scoase la vanzare pe internet sub sloganul „Elodia se regaseste in fiecare dintre noi”.